logo melissa milis

Haaaaayy babes!


Alweer een week geleden dat ik hier schreef. De drukke weken hebben zijn intreden gedaan: ware hell.
Scriptie is ingeleverd vandaag (eindelijk, wordt spannend afwachten). Ik heb enkele foto's genomen :)
(bewonder ze!) ;)



Het was lopen/rijden/fietsen/inkt kopen/printen/fietsen/lopen/fietsen/papier kopen/printen/kopiëren/rijden/parkeren/lopen/inbinden/lopen/rijden/lopen/frustreren/rijden/op school zijn/rijden/afhalen/inbinden en snijden/frustreren omwille van fouten. Maar uiteindelijk ligt hij er toch maar. Ik ben vrij zeker over de inhoud maar heb wel enkele gigantische fouten gemaakt in mijn bibliografie. Héél het weekend mee in men hoofd gezeten (op weekend bij mijn liesje!). Uiteindelijk toch besloten het zo te laten en af te geven. Het was TEVEEL werk en geknoei om het op te lossen. Afwachtn tot de jury dan maar ;)

Deze week heb ik gewerkt aan mijn 2 boeken (die verdorie al af moeten zijn binnen 2 weken en ik heb er amper iets voor! zot worden!). Ik heb ook de laatste stukjes gefilmd voor mijn film rond Sneeuwwitje. Daar moet nog gemonteerd worden. Ons 'moe' is gewoon de grappigste actrice die ik ken. Hier een foto van na de opnames (geweldig!!!)



Hihi. Ben naar haar toe gegroeid de laatste tijd...

Vandaag nog is een dagje les gehad. Wel overslapen (woops! niks meer gewoon hé). mijn werk besproken, de komende weken besproken (nog meer stress) & de opstelling van de tentoonstelling (daar kijk ik wel naar uit!!;) jullie krijgen allemaal een uitnodiging!;)). Ook al enkele spullen gekocht die ik daar ga gebruiken waaronder een poef die ik ga overtrekken met een zwart stofje (morgen nog zoeken in een stoffenwinkeltje! hopelijk vindek iets mooi zodat de poef achteraf een mooie plaats krijgt in ons appartje!). Nu aan het werk naast Jan (allebei vlijtig aan het typen).

Ben nog op zoek naar een goedkope drukker die offset of digitaal kan printen (recto verso A4). Liefst niet te duur. Iemand ideeën? :)


Lieverds. Dit was het weer.
Ik trek me de komende weken terug als een grafisch holbewoner,
jullie horen nog wel iets als ik men hart hier kom luchten & het allemaal niet meer zie zitten;)

Hou jullie goed & succes met de laatste loodjes (omg, ik studeer af!wtf! jawel!;))

jullie,
X Melissa
at 9:39 PMComments (2)

2 comments :

Senne said...

Succes nog de laatste weken!
Ge zijt er echt bijna van af!

melissamilis said...

freaky zot! Raar! (vooral!) :D

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires