logo melissa milis

vliegende verhalen




melissa
at 8:14 PMComments (4)

4 comments :

Daedalus Young said...

Er gaat heel wat helium doorheen bij jou ;)

Leen said...

:D Heel leuke foto, vind ik! Zo uw hand daar ook :)
Ik wil héél graag een kijkje nemen in uw boek wanneer het af is :)

melissamilis said...

Dat mag je zeker hoor Leen :)

Heb een handelaar gevonden in Bree die me gratis helium heeft gegeven en ik ga er nu zo'n 500tal proberen op te laten...

moest je nog vragen willen stellen aan de wereld? ^^

Ik ben al paar dagen aan het wachten tot ik ze kan oplaten want met dit weer is dat zeker niet ideaal...het mag niet te hard waaien maar sneeuw of regen is al helemaal niet goed ^^

Melissa

Leen said...

Vandaag regent het, nog steeds geen kunnen oplaten? 500, zeg, da's veel :)

Momenteel heb ik geen vragen voor de wereld (geen inspiratie) Ik laat iets weten als ik op iets kom :)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires