logo melissa milis

FRAGILE

Een tijdje geleden contacteerde ik Fragile (www.fragile.be) met de vraag of ze graag zouden samenwerken rond een mode-project. Alhoewel ik samen met Mieke & Jeroen een shoot bezig was rond zwangerschappen, was ik ook wel benieuwd naar het effect van een shoot die meer gericht was naar mode. Raar maar waar, Fragile zag het helemaal zitten dus op een maandagmiddag ging ik met een klein hartje maar vol nieuwsgierigheid naar het atelier van Fragile. De ontmoeting was hartelijk en ik kreeg een zicht op hun werking. De kledij wordt door heel wat bekende vlamingen uitgeleend (oa Evi Hanssen waar ik 2 jaar geleden nog stage deed). Dus het was toch wel eens fijn om zo'n proces van iets dichterbij te zien. Wat 'n prachtig gebouw hebben ze daar trouwens! Om jaloers van te worden...

Ik kreeg 5 kleedjes mee. De beelden in deze blog zijn het resultaat van de eerste 5 shoots. Ondertussen heb ik 5 nieuwe kleedjes gaan ophalen en ben ik nog een datum aan het plannen voor de volgende shoot. Daarna volgen er nog eens 5. Mijn oproep naar zwangere vrouwen gebeurde via forums & kennissen. Ik heb dus niet met fotomodels maar wel met alledaagse vrouwen samen gewerkt. Dat vond ik er nu net zo leuk aan. Ik verzorgde haar & make-up en dit is het resultaat...

Liefs,
Melissa

PS. Deze foto's kennen jullie mss al van Facebook maar omdat ik weet dat enkele mensen mij enkel via blog volgen, toch ook hier eventjes een kleine update ;-)

















at 9:48 AMComments (7)

7 comments :

Maarten. said...

wauw zo tof

melissamilis said...

Dankjewel Maarten, het is een leuke nieuwe uitdaging ;-)

Elisse said...

echt hele mooie foto's, en schoon bewerkt ook (veronderstel ik toch)

melissamilis said...

Dankjewel Elisse. Ze zijn nog wel nabewerkt qua belichting ja. Twas trouwens een super koude druilige dag toen ;-)

Jantine said...

Dankjewel! :)
Erg mooie foto's, heel puur

Lies said...

Ze zien er echt leuk uit!

melissamilis said...

Dankjewel Jantine & Lies :-)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires