logo melissa milis

Sunday Love : Week 26


Hoi bloggers,

Ik ben thuis van een super meiden-weekendje aan Den Haag. We hadden er iets minder warm weer dan hier in België maar voor de rest fantastisch. Door het weekendje heb ik pas vandaag de tijd gevonden om de weekfoto van Jeroen & Mieke te posten. Maar hier is hij dan :-)

Het tekstje/verhaal bij de foto is duidelijk één van mijn favorieten van deze zwangerschap. Ik heb al gelachen met alle dingen die ze met mij delen... dat is denk ik, het mooiste aan dit project, al die verhalen en dingen die ik van dichtbij kan meemaken!

Veel plezier met deze nieuwe post.
Ps. vanaf nu blog ik idd in het nederlands, engels was nogal tijdsverlies (meer woordjes/zinnetjes die niet juist waren of waar ik moest over nadenken). Minder tijd, meer Nederlands. :-) Hopelijk. En zo kunnen ook de 'oudere' mensen mij hier een beetje volgen. ;-)



Liefs.
Melissa

Ps. Heb er nog heel wat andere nieuwe projecten opzitten. De foto's staan al op mijn facebookprofiel maar ik zal weldra ook hier wat 'nieuw' werk posten. Tot snel!
at 3:41 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires