logo melissa milis

Sunday Love : Week 28


Hoi Bloggers,

Vanmorgen ging ik opnieuw op pad met Jeroen & Mieke om de wekelijkse foto te nemen. We zijn ondertussen al aan week 28 gekomen, de tijd gaat zo snel. Ik geniet meer en meer van deze serie, Mieke ziet er telkens mooier en mooier uit met haar zwanger buikje. Omdat ik gisteren jarig was en geen tijd had om hun tekstje op tijd te lezen, had ik ook geen item voorzien om mee op de foto te nemen... Tijdens een avondje uit voor men verjaardag met vrienden, kocht Jeroen echter een roos voor Mieke. We hadden meteen een geschikt bloempje om mee te nemen dus ;-)

Men verjaardag was trouwens enorm fijn, veel felicitaties, cadeautjes en fijne mensen rond me heen. Wat moet 'n mens nog meer.
Vandaag was het feest voor de oma van Jan, ze is vandaag 80 jaar geworden.

We hebben weer enorm veel taart gekregen van haar! Ik denk dat ze blij was het haar cadeau. We kregen trouwens bezoek van een uitwisselingsstudente uit India. Jan's nicht had haar meegebracht naar het feestje en zo kreeg oma ineens ook een verjaardagslied in het hindi.

Foto's volgen later...

Geniet nog van jullie weekend!
Liefs.

Melissa

Ps. Welkom aan de nieuwe volgers! Bij 30 volgers doe ik een give-away! Volgen dus! :)
at 9:56 PMComments (4)

4 comments :

natalie said...

Nog eentje ;)

melissamilis said...

Yes! ;-)

Btw_foto's van uwe give-away cadeau komt er ook aan deze week. Ze staan al op toestel, nu nog op laptop geraken ;-)

Poppie said...

wauw, wat maak jij een leuke fotos, ik wou dat er meer tijd zat in ne dag, dan kon ik ook meer met fotografie bezig zijn. maar nen trouw en nen bouw voorbereiden is niet niks eh, in ieder geval super leuke blog melissa, ik volg vol ongeduld!

groetjes

melissamilis said...

Hoi Poppie!

Dankjewel voor je comment & follow. We zitten aan genoeg bezoekers dus een give-away komt er deze week aan ;-)

Fotografie is zo magisch en blijft me nog elke dag boeien. Ik heb ook nog zoveel andere interesses maar idd, tijd hebben... het is niet altijd alles!

Ben je een trouw aan het voorbereiden? Super! Ben zelf ook fotografe voor trouws en ik vind het nog altijd één van de mooiste gebeurtenissen die er zijn! :-) veel succes ermee! :)

X

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires