logo melissa milis

Sunday Love : Week 29 + 30



Zoals ik al in een eerdere blogpost vermelde, vonden we vorige week geen tijd om samen met Jeroen & Mieke een weekshot te nemen. De vermoeidheid begint door te wegen (wat ik begrijp). Ze hadden een heel drukke week en ik ging dan maar voor onze 'noodfoto'. We hadden al eerder afgesproken dat we daar gebruik van zouden maken indien het nodig was.



Voor week 30 gingen we vandaag opnieuw op pad. Het is de eerste keer in de serie dat we in t-shirt naar buiten konden. Geweldig! Deze warmere temperaturen maken het foto-gebeuren meteen veel makkelijker en fijner. Genieten, puur genieten noem ik dit. Soms denk ik eraan: 'wat als ik niet in dit stomme Belgiƫ was geboren?'. Een warm land zou mijn fotografie in elk geval heel wat leuker en makkelijker maken :-)

Ik heb vanmiddag ook even genoten van de zon op ons terras (we hebben maar een paar uurtjes per dag zon op het terras, we zitten ingesloten tussen andere gebouwen en zijn dan ook nog eens naar het noorden gekeerd -uhu* sucks) Wat een gelukkig gevoel toch, de zon voelen.

Gisteren had ik een gesprek met Jan over onze relatie. We zijn het erover eens dat we meer tijd moeten investeren in elkaar, door bezig te zijn met mijn bijberoep en de start ervan, heb ik 'ons' verwaarloosd. Met het gesprek in gedachte heb ik de hele namiddag mijn bureau en het appartement liggen opruimen (wat 'n rotzooi melissa!) en hebben we plannen gemaakt om morgen naar de zee te gaan samen met Hans & Christoph. Ik kijk er naar uit. Nog eens wat tijd samen doorbrengen. Vanavond werk ik nog heel de avond (Jan is naar een optreden met Koen) zodat ik morgen van m'n vrije tijd kan genieten.

Maandag trek ik al opnieuw naar de zee. Ik ga op pad voor de verdere serie van het kledingsmerk Fragile!
Kijk er naar uit om de nieuwe dames te ontmoeten. Gezellig :-)

Ik geniet ervan.

Liefs,
Melissa

ps. Ja: ik heb door dat op de weekfoto van week 30 er op de muur een soort 'piet' of 'piete' te lezen staat. Ik vond het nog wel grappig (maar ik hoop dat die kleine van hun, niet te rap kan lezen). ;-)
at 6:57 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires