logo melissa milis

Een give-away op FB!


Hoi lieve volgers,

Een tijdje geleden had ik een give away beloofd op FB, eindelijk heb ik de tijd gevonden om er eentje te doen!
Alles wat je moet doen is :

'virtueel' aanwezig zijn op dit evenement: http://www.facebook.com/event.php?eid=127399980631180&ref=mf
& fan worden van Melissa Milis Photography hier: http://www.facebook.com/pages/Melissa-Milis-Photography/64649157565?ref=ts

Je kan een zelfgemaakt boekje winnen dat ik zelf heb ingebonden. Waarvoor je het wil gebruiken_is helemaal vrij!

Hoe is jullie weekend geweest? Wat 'n weertje hé? Ik loop al maanden te klagen dat het warmer moet worden maar dit is ineens weer wat veel van het goede-denk ik dan. Wat kan ik toch klagen! Vandaag blijf ik dan ook lekker binnen en werk ik de ganse dag. Een affiche hier, een flyer daar, mailtjes beantwoorden, facturen bijhouden, website update'n en wat klagen en zagen. Ja... klagen en zagen, ben er goed in de laatste dagen (sigh, help). Iemand een feel better tip?

Veel succes allemaal!
Liefs, Melissa
at 9:19 AMComments (3)

3 comments :

Janina Modaal said...

Supermooi boekje!
En misschien is een frisse milkshake wel een feel better tip?
Bij mij werkt het althans :).

melissamilis said...

Hoi Janina!

Dat is nog niet zo'n slecht plan! :)
Bedankt!!!

X

Cathy said...

Ik wilde ook al een milkshake of een cocktail voorstellen :) of een ijsje :-)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires