logo melissa milis

Sunday Love: Week 38



Dit weekend was het opnieuw tijd voor een shoot met Mieke & Jeroen. Het zal wellicht eentje van de allerlaatste worden. Zelf heeft Jeroen het gevoel dat het kindje voor rond de 20ste zal zijn (dat is deze week! stel je voor!).
Normaal gezien bevalt Mieke rond de 28ste juli, dat wil zeggen dat we normaal gezien nog maar 1 foto te gaan hebben! Het gaat raar zijn om mijn weekend niet meer te vullen met Mieke&Jeroen verhalen ... Toch hoop ik dat ze snel hun kindje kunnen vasthouden. Iedereen voelt de spanning en het is dan ook moeilijk voor hen om telkens dezelfde vragen te beantwoorden, dat zie je ook aan hun stukje tekst van week 38. Het is tijd... :-)

Ondertussen ben ik gestart met een nieuwe reeks. Eline & Stijn, een lief koppeltje van ongeveer dezelfde leeftijd als Jan en Mij zijn zwanger van een lief klein kindje. Vorige week was ze 18 weken zwanger en zijn we de shoot gestart. Waarschijnlijk komt de reeks pas na de bevalling online ( ze willen om privacy redenen, geen foto's online zetten voor de bevalling). Dus die reeks zullen jullie pas in december zien! Jammer want ik zou jullie zo graag mee laten volgen, het gaat weer enorm fijn zijn om dit avontuur te volgen! Ben ik zeker van! :-)

Naast foto's, ben ik samen met Jan nog een ander medium aan het uittesten... We gaan tijdens de shoot ook filmen en hopelijk kunnen we daar ooit iets mooi's mee doen! Ik ben benieuwd ;-)

Alvast veel plezier met weekfoto 38, het zou wel eens de één van de laatste kunnen zijn!
Veel liefs,

Melissa
at 7:51 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires