logo melissa milis

Friday. It's Movie Time {How the Grinch Stole Christmas}

Weljah, toegegeven, de kerstsfeer hangt in huis. Tijd om een kerstfilmpje te bloggen. Morgen moet ik de ganse dag werken en 's avonds ga ik eten met vrienden, weinig tijd dus om te bloggen, vandaar mijn filmkeuze van de week op donderdag ipv vrijdag. Ik denk dat iedereen de film al kent maar het blijft mijn all time favoriet. Alhoewel ik de film supereng vond de eerste keer dat ik hem zag, ben ik hem de tweede keer dat ik hem zag wel gaan appreciƫren. Het is zo'n film waar je je terug kind kan voelen, althans was ik als kind zo creatief dat ik mezelf al in zulke werelden kon zien leven, met leuke huisjes en speelgoed overal.


Het brengt me terug in die tijd waar ik nog stilletjes in een hoekje kon genieten van wegdromen over fantasie werelden. Oh- wat mis ik dat wegdromen. Als kind kon ik echt genieten van die werelden, alsof ik ze ooit zou gaan beleven.

The grinch is verder een zeer typische film en je moet dus ook geen alternatieve, hoogstaande film van mij verwachten deze week ;-) Ik vind het gewoon DE film om in kerstsfeer te komen. Dat het bijna kerst is kan je binnenkort zeker zien aan men blog, er staan nog wat kerstposts te wachten & ondertussen knutsel ik hier strak op schema (lees: achter op schema) verder aan de cadeautjes. Leuk om iets 'persoonlijks' te geven. Jan en ik hebben best wat tijd doorgebracht met dingen bedenken. Meer hierover na kerst :)



Ik ga afsluiten.
Moest je de film kijken: have fun & droom maar lekker mee weg!


Veel liefs,
Melissa


ps. wist je dat het kleine meisje (Cindy) dat de hoofdrol speel in the Grinch, Taylor Momsen, Jenny van gossip girl is?
at 11:23 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires