logo melissa milis

GIVEAWAY FACEBOOK {nog 4 dagen}

Hoi liefste blogsters.

Hoe gaat het daar met jullie? :)
Fijne kerstdagen? Ik ben alvast aan het genieten van de fijne tijd. Heb deze week wat verlof van mijn halftijdse job en het voelt heerlijk om wat te kunnen genieten. Omdat niemand ooit genoeg cadeautjes kan krijgen, geef ik op mijn facebook nog een leuk cadeautje weg. Je kan namelijk een roze barokkader winnen!



Allen daarheen dus!
Oh en welke cadeautjes ik kreeg en gaf, lees je deze week op de blog :)
Spannend hé?

Fijne feesten,
Melissa
at 3:24 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires