logo melissa milis

Little {Sebastiaan & Alexander}

Zaterdag kreeg ik de kans om kennis te maken met Sebastiaan & Alexander (en hun twee prachtige ouders). We deden een shoot in hun mooie tuin en op de achtergrond kan je misschien ook een glimps opvangen van hun SUPERMOOI huis. Ik was echt verkocht. Een huis uit de jaren 70 met allemaal aan elkaar gebouwde 'delen' met afgeronde ramen en verschillende niveaus. Alhoewel ze het nog gaan opfrissen vond ik het nu al fantastisch. Ze hebben niet alleen een prachtig huis en prachtige kinderen het was ook nog eens prachtig weer. Kijk zelf maar even mee...

















Bedankt An dat ik er een dagje mocht bij zijn zaterdag!
Tot binnenkort :-)

Veel liefs,
Melissa


PS. Heb voor het eerst Flickr even gebruikt voor het toevoegen van mijn foto's en het blokkerige effect lijkt toch heel wat minder! Dat is dan ook weer opgelost ;-) olé.
at 8:31 PMComments (8)

8 comments :

severien said...

Ja, ze worden mooier en mooier, die foto's van je. Zo'n superleuk gezinnetje zeg... Het is wel alsof jij alleen maar leuke/knappe/toffe mensen fotografeert! (Waarschijnlijk is dat ook zo :))

Mireille said...

Wat een prachtige foto's weer zeg,
ik ben elke keer weer onder de indruk
als ik nieuwe foto'e van je zie.
Als ik ooit een fotograaf nodig heb
weet ik waar ik moet zijn!

Karen. said...

Ja, sjiek huis hé.. vond ik ook :)

melissamilis said...

Ahja Karen, jij kende hun als ik mij niet vergis?

Dankjewel Severien en Mireille.

trouwens... alle mensen zijn knap op hun eigen manier hoor :-) je moet er gewoon even met een ander oog naar kijken en goed observeren, iedereen heeft zijn eigen mooiheid....

SophieSweetVintage said...

Erg mooie foto's!

vrouwtje gekruid said...

Oh... Nu ik dit zie, verlang ik nog veel meer naar onze shoot!
Jij maakt echt de meest gewone dingen zoooo speciaal!!!

An said...

Wij vonden het ook heel leuk en vinden de foto's echt subliem! En bedankt voor jouw geduld want het was zeker geen gemakkelijke klus met onze 2 eigenwijze deugnieten! :-) En tot binnenkort bij ons huwelijk! Xxx

Ellen said...

Waw, prachtige foto's weer!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires