logo melissa milis

Friday. It's Movie Time {The Time Traveler's Wife}



The time traveler's wife hebben Jan en ik een hele tijd geleden al eens gezien. Toen Jan enkele weken geleden terugkwam van een weekendje weg met werk zei hij dat hij nog een goeie film wist om met mij te kijken, hij installeerde alles en we kropen achter de beeldbuis. Na enkele minuten bleek dat we de film al gezien hadden, vaag kwam alles terug. Toen dacht ik eraan dat ik deze film met jullie nog niet gedeeld had. Bij deze dus een nieuwe film om jullie weekend mee te vullen :-)



The time traveler's wife is een film uit 2009 en is gebaseerd op een gelijknamig boek. De hoofdrolspeler heeft een genetische afwijking waardoor hij buiten zijn wil, door de tijd reist. Telkens hij in een andere tijd terecht komt, heeft hij niets meer bij zich van de vorige tijd (alles wat hij aan had en vast had, blijft achter). We zien in de film hoe moeilijk het is om zijn relatie te onderhouden. Hij komt telkens op andere momenten van zijn vrouw's leven te voorschijn. Dit maakt het bijzonder moeilijk.

Een mooie film en zeker de moeite waard om samen te kijken.
Romantisch, maar op een goeie manier ;-)

Een mooie 8,5/10 voor mij!

Veel liefs,
Melissa


ps. tips voor mooie films zijn altijd welkom :-)
at 1:46 PMComments (1)

1 comments :

Anonymous said...

Dag Melissa Milis

Omdat je zo'n mooie blog hebt zal ik je eens wat toffe films geven.
-Atonement van het boek Boetekleed
wel een erg verhaal maar heel mooi
en mooie muziek.
-Pride and Prejudice
waarschijnlijk al wel gezien
-Amélie Poulain ook al gezien
waarschijnlijk
-Là vita e bella topper maar ook
erg verhaal
-Chocolate ook wel mooi
-The general ik weet niet hoe je
het schrijft, geweldige film
eeuwen oud zonder tekst maar oh
zo grappig als hij dus ooit met
Nieuwjaar op TV zou komen zeker
kijken
-Van de kat geen kwaad dit is wel
een tekenfilm maar helemaal zelf
getekent. Heel mooi. dit is zo'n
film om je stressniveau omlaag te
halen
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek. Moest ik er meer hele leuke kennen zal ik het laten weten.
Groetjes Lieslore

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires