logo melissa milis

Little {Liene}

Het eerste huwelijk dat ik officieel fotografeerde was het huwelijk van Leen & Johan. Leen was op dat moment zwanger & dus kochten vriendinnen van Leen als huwelijkscadeau een baby-bon bij me. Nu, een half jaar later, is kleine Liene er. Eerder mocht ik al haar geboortekaartjes maken en nu dus ook foto's maken van dit kleine mooie meisje. Liene heeft de shoot ontzettend goed gedaan, de mama en papa ook! Leen is echt een fantastische mama en Johan een fantastische papa. Toen ik hun voor de eerste keer ontmoette hadden ze mijn hart al gestolen maar om ze nu als gezin te zien, was ik helemaal vertrokken :-)

Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan voor hun in de toekomst.
Het was het eerste koppel dat ik heb mogen vastleggen op foto en dat was toch iets speciaal, om hun nu als gezin te zien groeien, dat doet mijn hart alleen maar heel erg warm worden...

Leen & Johan, ik hoop dat deze foto's opnieuw een mooie herinnering zijn van jullie!
Geniet ervan en warme knuffels aan mooie Liene.


Melissa

ps. ook veel dank aan de familie van Leen voor al de hulp die dag! Onderaan de reeks nog enkele shots van hun! ;-)

at 10:48 AMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires