logo melissa milis

Rookie Of The Year & Mae | Muziekodroom Hasselt (B)

Af en toe voelt het alsof je terug naar je roots gaat, wel vorig weekend had ik zo een beetje dat gevoel. Mijn passie voor fotografie begon toen ik enkele jaren geleden foto's nam op optredens hier in de buurt. De foto's werden gebruikt voor een website (gosh, het is nu een japans iets geworden, wat is dat man?) waar ik en Jan al onze vrije tijd in staken: een website over muziek, bands met een forum, foto's van optredens, profielpagina's en zoveel meer. Uiteindelijk waren we zo hard geen scene-mensen en leverde dat forum dus ook totaal niks op maar we waren wel vertrokken met een gezamenlijke hobby. Jan maakt tot op vandaag nog altijd websites, ik neem nog altijd foto's en we zijn allebei nog altijd graag omringd met goeie muziek. Tijdens ons 7jaar samen zijn hebben we al heel wat bands van onze to-see list kunnen schrappen maar Mae stond nog altijd hoog te blinken. Vorig weekend mocht ik ze dan toch eens live zien (alhoewel ze wellicht stoppen met de band deden ze toch nog een Europese toer). Het optreden ging door in de Muziekodroom in Hasselt (altijd een beetje thuiskomen in Hasselt, ik mis mijn studentenstad!). We besloten ook Rookie of the year mee te pikken die het voorprogramma deden. We kenden wel enkele nummer van hen en dus leek dat ook wel fijn.

Ik moet zeggen dat ik me een klein kind voelde dat terug in zijn vertrouwde omgeving mocht rondwandelen. Het werd een heel intiem optreden want er was hoogstens 50 man maar oh wat was het mooi dat optreden. Ik kwam helemaal herladen terug voor de nieuwe start van een werkweek...

Hieronder enkele foto's die ik tijdens het optreden genomen heb (don't kill me, bandfotografie of live-optredens fotograferen is zeker en vast mijn specialiteit niet maar het zijn enkele foto's die mij persoonlijk wel aan het hart liggen en ik dus toch ook eens wou delen op de blog :-))

Enjoy.

Veel liefs,
Melissa








at 10:24 AMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires