logo melissa milis

Me and Maria - The Bridal Collection 2012

Op een dag kwam ik via facebook terecht op een homesale voor supermooie leuke en lieve kleedjes in Leuven. Heel toevallig besloot ik te gaan samen met mijn zus Tessa en na wat zoeken (we wisten niet zo heel erg goed waar die homesale doorging) vonden we het juiste adres. We snuffelden door haar superleuke spulletjes, kochten wat nieuwe kleedjes en topjes en heel toevallig ontmoette ik Kaat, de eigenares van de "bijna" webshop Me and Maria. Kaat vertelde mij over haar dromen om een webshop op te richten, we hielden contact en niet veel later ging Me and Maria online (Jan hielp en beetje bij het technische gedeelte van de webshop en zo bleef ik ook op de hoogte van de vorderingen en het ontstaan). Nu - een jaartje later - is Me and Maria een serieus hippe webshop waar je prachtige kledij kan kopen, Kaat is nog steeds de eigenares en samen dromen we wat af over hoe de trouwwereld er hier in België zou kunnen uitzien. Als we iets gemeen hebben, is het dat wel. Vandaar kwam het idee om een Bridal Collection op de shop te gaan verkopen, Kaat zou de stukken aankopen en ik zou ze fotograferen. Het resultaat kan ik nu eindelijk ook tonen op de blog. Het is één van de fijnste, relaxte en mooiste samenwerkingen die ik al gedaan heb in die 2,5j dat ik bezig ben als fotografe. Op dezelfde golflengte zitten, bouwen aan iets nieuw, oh wat is dat plezant! En moest je bijna trouwen of wil je gewoon een mooi en elegant jurkje voor een prachtige dag: ga dan nu naar de shop en laat u gaan :)


Veel liefs,
Melissa


at 4:20 PMComments (5)

5 comments :

Sjoerd Booij said...

Het ziet er echt te gek uit Melissa!

melissamilis said...

Ben er ook blij mee Sjoerd :-) dankjewel voor je comment! x (ik mail je nog terug trouwens over "ons afspraakje" ;-)) nog geen tijd gehad...

Miss and Mrs. said...

Mooie kleedjes en mooi blogje! (Alleen kijkt het model vaak wel wat 'boosjes' wat ik raar vind met het thema... :-))

Me and Maria said...

Bedankt voor de lieve blogpost Melissa! Ik vond het ook super leuk om samen te werken en ik ben heel blij met het resultaat! Alles past binnen ons concept en ik vind het "echt af"! :) x Kaat

Anonymous said...

heel schoon, uw foto's. keigoe bezig vind ik.

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires