logo melissa milis

GIVEAWAY | Meer Dan Mooi | My Saddle Bag Mini te winnen

Helaas is deze blog al een tijd niet meer up to date (we werken namelijk aan een nieuw ontwerp die gekoppeld zal zijn aan mijn eigen website) MAAR dat wil zeggen dat we deze webblog niet meer zullen gebruiken om in tussentijd heel wat leuks weg te geven. We beginnen vandaag met het weggeven van een leuke My Saddle Bag Mini t.w.v 59 euro en dit met dank aan Meer dan Mooi.


Hoe neem je deel?

Word/wees fan van Melissa Milis op Facebook
Word/wees fan van Meer dan Mooi op Facebook

Hieronder een berichtje nalaten met daarin je naam en keuze.

Extra winkans 1: schrijf je in op de Meer dan Mooi-nieuwsbrief (mail "nieuwsbrief" naar info@meerdanmooi.be)
Extra winkans 2: verspreid deze giveaway via Facebook, twitter of je eigen blog



Goodforall is bekend om de My Paper Bag handtassen, prachtige tassen in eco-leder die fair trade gemaakt zijn in India. Het design is gebaseerd op een papieren boodschappentas. Na de My Paper Bag is er nu de My Saddle Bag collectie. Dit zijn stoere handtassen, eveneens in eco-leder en fair trade, met als thema de zadeltas van een paard. Meer dan Mooi geeft een My Saddle Bag mini t.w.v. 59€ weg: een klein handig tasje dat als cross over, aan de hand of als clutch gedragen kan worden. Kies zelf of je gaat voor vintage leder (lichter van kleur met een verweerde uitstraling) of dark chocolate: een warme diepbruine kleur.

De winnaar zal 28 november 2012 bekend gemaakt worden!

Veel succes
Melissa



at 3:53 PMComments (69)

69 comments :

Veerle Lesecque said...

Prachtige tassen! Dark chocolate... Hmmm :-)

Janneke Wiersma said...

Prachtige tasjes en wat een cute hangertje ^_^. Just adorable

Marie-Céline said...

Zo'n leuke tassen!! Praktisch en mooi samen gecombineerd

Liesbet Rombaut said...

Ik was reeds fan op facebook van allebei de pagina's, ik abonneerde mij net op de nieuwsbrief én ik deelde de giveaway op facebook. Als ik win krijg ik graag de dark chocolate.

Riella said...

Héél mooi seg! Heb geliked, genieuwsbriefd en gedeeld op fb. De vintage tas zou perfect passen bij m'n witte paardje :) Duim duim! x

Karen. said...

Ik doe heeeeel graag mee! :)
en twitter het even..!
En ik ga voor de chocoladetas ;)

Nancy/Meer dan Mooi said...

Aan Riëlla, het is wel niet de grote tas van op het paard, maar het kleine schoudertasje in dezelfde stijl dat weggegeven wordt :-)

eva said...

ik heb alles gedaan wat ik kan doen om dit tasje te winnen!
ik ga voor vintage en ga nu nog wat duimen want meer kan ik niet doen ;)

Missis always late said...

Prachtige tas! Hope to win one of them!

Marjolein said...

wat leuk! Ik ben fan geworden van beide facebook dinges en ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

Ze passen beide wel bij mij die tassen hoor.. Maar als ik moet kiezeeeeeeeeee is het de lichtere!

Miss and Mrs. said...

Wauwie, wil ik héél graag winnen! Fan en fan is al in orde!

Laurien said...

Ooh Melissa, die wil ik ook wel winnen ;)

Owl.mygod! said...

och zo leuk! ik doe graag mee voor die vintage one :) zalig mooi!

Mart said...

Twee likes en share= in orde! Want ben al een beetje verliefd :-)

Allynara said...

Die zijn echt super mooi! Zowel de donkere als de lichtere versie. Mijn garderobe in achting genomen ga ik wel voor de Vintage-versie.

Ik was reeds fan van u, en nu ook van Meer dan Mooi. Ik heb het geshared op FB en getwitterd.

Joke Vantomme said...

Echt een reden om opnieuw te gaan paardrijden ... En anders dan lukt het ook als gewone handtas hé!
Ik doe dus zeker mee! Ik 'like' jullie allebei al! Heb het berichtje gedeeld op facebook en schreef me in voor de nieuwsbrief!

En ik ga voor ... Vintage!!!!

Anonymous said...

Super mooie tas!!! Heb beide pagina's geliked en gedeeld op facebook. Ik ga voor vintage en hopelijk win ik eens iets ;)

Inge Vantomme said...

Super mooie tas!!! Heb beide pagina's geliked en gedeeld op facebook. Ik ga voor vintage en hopelijk win ik eens iets ;)

Ik deed daarnet iets verkeerd, denk ik!

severien said...

Oeh, mooi zeg! Ik doe graag mee! Voor de vintage. :)

severien said...

En heb nu ook mailtje gestuurd voor de nieuwsbrief.. Ik was al fan van beiden op facebook!

Laura said...

Super mooi tasje!
Ik zou graag de vintage kleur winnen maar met die donkere zou ik ook erg blij zijn!

debs said...

Al keilang aan het azen op deze fantastisch mooie handtas!! Ik waag mijn (mini-)kansje! Ik vind beide kleuren heel erg mooi, maar als ik mocht kiezen dan koos ik voor de vintage!

Succes iedereen!

Unknown said...

Volgen van Melissa Milis: check!
Volgen van Meer dan mooi: Check!
Ik waag een kansje op de vintage versie, zou heel goed passen bij mijn nieuwe laarzen ;-)
Duimen maar!

Veronique Sterkens said...

Zowel bij Nancy als bij Melissa al heel content geweest dus al enige tijd fan van hen. Zij doen dat goed!
Als herfsttype passen beide kleuren perfect bij mij. Heb een beetje een voorkeur voor de vintage.

Ellen said...

Supermooi!
Die Dark chocolate is gewoonweg om op te eten! :) Ik zal ze delen met mijn mama? :P

Leuk om met deze actie naast meer dan mooi ook melissa milis te leren kennen!

Hilde Daelemans said...

hmmm doe mij maar de dark chocolate dan ;-)
ik smelt al bijna als ik er aan denk hihi

Katrien Van Mulders said...

Fan van jou? Check! Fan van Meer dan Mooi? Check. Gedeeld op facebook? Check! :-)

Tiene said...

Ja ik doe weer mee, kleur maakt niet uit, ik zal reclame maken en in schrijven op de nieuwsbrief groetjes, tiene

Jessi said...

Fan, fan en gedeeld op twitter! En wat een prachtige tassen! Ik ga voor de dark chocolate :)

Nele Bastiaens said...

Wat een mooie tassen ... de vintage tas vind ik meer dan mooi!

Unknown said...

Prachtig die Mini My Saddle Bag! Bij mijn stijl zou de vintage look prachtig passen!

Resy said...

oooh wat is die mooi! ik wil graag de vintage winnen :)

Maaike said...

Met plezier geliked...
En ik ga graag voor de vintage versie...

Ilja van Heijningen said...

Yammie, dark chocolate, mooi & sexy & duurzaam geproduceerd. Wat wil je nog meer?

Femke said...

Suuupermegagraag de vintage-kleur! Echt supermooie tassen, en nog verantwoord ook! Perfect! =)

Jolanda said...


Super mooie tas.
De vintage kleur vind ik het mooist.

Anonymous said...

Als ik hem win kan ik er iemand zo blij mee maken. De vintage zou heel mooi zijn.

Saar Kooijman said...

Als ik hem win kan ik er iemand zo blij mee maken. De vintage zou heel mooi zijn.

adilia falize said...

Voor mij ook de Dark chocolate. ;-)

Unknown said...

Done, done, done en check-in-da-box! Leuk om jullie zo te kunnen volgen en helemaal leuk natuurlijk en dubbel bonus als ik daar ook nog een tas mee kan winnen. Beide uitvoeringen even mooi. Verras me maar! :-)

Liesbeth said...

Fan geworden en nu hopen hopen hopen dat de Vintage tas snel de mijne zal zijn!

Anoek said...

fan van beiden was ik al! Ik vind de vintage versie vooral heel mooi, die zou ik wel graag winnen!
Ook nog even gedeeld op facebook.

Claudia said...

Wat een leuke tassen!

Ik ben al lang fan van jou natuurlijk, maar nu ook van meer dan mooi en ik heb je give-away gedeeld op facebook.

Fingers crossed!

Unknown said...

SUPERSTOER STYLE ITEM I LOVE TO HAVE!!!!

Unknown said...

Allebei heel mooi, maar als ik dan toch móet kiezen: Dark chocolate please!!

Roselien Lathouwers said...

I Love Vintage!

Caro S. said...

VINTAGE,....!
_/|\_ aan mijn riem wil ik 'm dan gaan hangen,dat lijkt me superfijn,....(handen en schouders vrij!)
Sending you love and light,Caro Slingerland.

Unknown said...

Prachtig! Ik ga voor vintage.. :-)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Vintage tasje is prachtig, past perfect bij mijn nieuwe jas. I Like!

saperlipopette said...

Van Hoeck Sophie - beide kleuren zijn mooi, passen bij mijn kleren en ook op mijn zadel :)
ikke blij, merrie blij ... ideaal om gsm en sleutels mee te nemen op wandeling ! pliiiiiiiiiize maak ons blij !

saperlipopette said...

Van Hoeck Sophie - beide kleuren zijn mooi, passen bij mijn kleren en ook op mijn zadel :)
ikke blij, merrie blij ... ideaal om gsm en sleutels mee te nemen op wandeling ! pliiiiiiiiiize maak ons blij !

Nancy said...

Hoi Sophie, voor de duidelijkheid: het is de mini-versie van de grote tas die je kunt winnen. De grote tas is geen 59€, maar 199€. Het zou onmogelijk zijn om een goede eco-lederen fair trade tas te leveren voor 59€. De giveaway is voor de mini-tas van 15cm in dezelfde stijl.

malvedau@hotmail.com said...

wat een prachtige tas! ik houdt van de lichtbruine.

Katrijn said...

Wat een leuke tas! Het vintage exemplaar zou ik wel graag hebben :-)
gedeeld op FB én ingeschreven op de nieuwsbrief.

Tine said...

Tasjes, dark chocolate en vintage... ben helemaal fan!

Vlinderknoopje said...

PRACHTIG... ik heb zelf geen blog maar ga je volgen ... wanneer ik zou winnen graag de lichtere!

Han Do said...


De Dark Chocolate bag is super mooi!
Kan bij veel outfits gecombineerd worden. Ik verheug me nu al!

Gerti on Wheels said...

Wat leuk om jullie te leren kennen via deze leuke actie! Ik doe graag mee, jullie liken op Facebook en de nieuwsbrief ontvangen is geen straf :). Als ik zou winnen, zou ik voor de vintage kiezen.

Aafke Meeuwsen said...

aaah allebei heel mooi:)

als ik zou winnen zou ik toch voor de vintage kiezen!

facebook en nieuwsbrief ,. check:D

The Monkie said...

Gezien ik sinds kort lactose-intolerant blijk te zijn én bijgevolg géén chocolade meer mag eten, vind ik dat ik dan maar een chocoladen handtas moet dragen :-)

Saar said...

Hmm, dark chocolate!! ;) =D

Give away gedeeld op facebook! :D

Unknown said...

Erg mooi die Dark chocolate. heb alles gelikte :).

Lily said...

Ik ga voor de vintage. Ook gedeeld op FB.

britski said...

ohohoh, kan ik er nog net bij?
Life is like a chocolat colored bag...
you never know what you gonna get!

Smakkerd!

Janneke Wiersma said...

Ik zou alleen niet weten welke kleur nu mooier is... Denk dan toch de vintage.

Julie Cauwenberg said...

Als ik win, krijg ik graag de Vintage

Julie Cauwenberg said...

Als ik win, krijg ik graag de Vintage

Unknown said...

Spannend, ik ben benieuwd..

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires