logo melissa milis

Let's fight it!

Misschien kwamen jullie hem al tegen op FB want ik zie hem steeds vaker gedeeld op mijn tijdlijn, in elk geval... als je hem nog niet gezien hebt... bekijk deze website zeker even: http://mywifesfightwithbreastcancer.com/



Een website met foto's die goed weergeven hoe deze rotziekte elk jaar, elke maand, dag en zelfs seconde slachtoffers maakt. Is het niet eens tijd dat we deze ziekte overwinnen? Uiteraard doet deze fotoreportage me heel veel, ook omdat ik zelf al een dierbare moest afgeven aan kanker maar ik ben heel zeker dat ondertussen bijna iedereen hier iemand heeft in de familie of vriendenkring die iemand moest afgeven dus het raakt zoveel mensen!



Ik stort zo meteen mijn eerste bijdrage aan kom op tegen kanker, hopelijk jullie ook, het kan jullie (op het eerste zich nutteloze) 1 euro zijn die het verschil maakt voor zoveel duizenden in de toekomst...

Laten we samen vechten?!

Liefs,
Melissa
at 4:42 PMComments (2)

2 comments :

Anouschka said...

Wat een aangrijpende fotoreportage... Ik steun sowieso elk jaar Kom Op Tegen Kanker. Grotendeels omdat mijn grootvader gestorven is aan kanker. En mijn mama werkt als palliatieve verpleegkundige, zij komt er dus elke dag mee in contact. Hopelijk kunnen we over een paar jaar een dikke "fuck you" zeggen tegen kanker.

melissamilis said...

Dat is gesproken Anouschka!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires