logo melissa milis

What I READ



Ik vond het tijd voor een beetje rust in dit huishouden en leven hier dus maakte ik de afgelopen weken wat tijd voor het beter leeswerk. Enkele boeken waren aanraders van mijn tripje naar Londen, andere kocht ik uit eigen interesse... Besluit is: lezen is zo fantastisch, weet niet waarom ik er ooit mee gestopt ben!

1.The War of Art (Steven Pressfield)
2.You Are Here (Thich Nhat Hanh)
3.Making Ideas Happen (Scott Belsky)

Hebben jullie nog aanraders?

Liefs
Melissa


PS. vandaag is jullie laatste kans om dit hier te winnen!
at 3:31 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires