logo melissa milis

Hello daddy.

Op 9 juni is het weer zover, vaderdag. Ik vier vaderdag een paar 1000 km van mijn papa want hij zit op dat moment in Turkije en ik in Italiƫ (ohjawel, de vreugde van een destination wedding, thanks marije en maarten!) maar in gedachten is hij altijd dicht bij mij.

Ik heb enkele van mijn favoriete vaderdagscadeautjes op een rij gezet, misschien geeft het jullie wel wat inspiratie!



1. Leuk strikje van modcloth. | $34.99
2. instagram-boekjes met jullie favoriete (gsm)momenten samen! | NU €19 euro ipv 29€ - geldig tot 5 juni 2013 (bestellen kan via info(at)melissamilis.com)
3. Voor de papa's die graag reizen | $250
4. mooie en hippe papa-stoel | $185

Veel liefs
Melissa



at 9:10 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires