logo melissa milis

WEEK 12



Liefste baby,

deze week hebben we je voor het eerst mogen aanschouwen, wat hebben we er lang naar uitgekeken je mama en ik. De dokter haar afspraken waren uitgelopen dus hebben we 2u zitten wachten maar het was het meer dan waard! Ik heb je zien bewegen en het was een van de leukste ervaringen die ik heb mogen meemaken. Het was snel gedaan maar nu weten we dat alles goed met je gaat en dat je echt ‘bestaat’ in mama’s buik. We weten nog niet of je een jongen of meisje bent dus het is wat gissen op de foto die we hebben meegekregen. Iedereen denkt dat je een jongen bent, hihi.

Je mama is deze week op vakantie met je grootvader en tante. Ik mis haar erg en mis de dagelijkse interactie met haar buik en jou. Gelukkig heb ik heel wat om handen in ons toekomstig huisje. Ik wil er dolgraag het beste huisje voor je maken en het een warm nest van maken voor ons drie. Ik hoop dat het klaar is als je in november bij ons bent, ik kijk er zo hard naar uit. We verwelkomen je met open armen!

Liefs,
je papa


Deze foto werd genomen met D800 + 35mm
at 8:20 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires