logo melissa milis

WEEK 20 + 21



De video toont misschien enige verwarring maar jawel: "Je bent een jongen!" Wat was dat schrikken voor mama… Ik heb echt moeten wennen aan het idee. Als je een meisje was hadden we al een naam en een heleboel ideetjes voor je geboortekaartje maar voor een jongen vinden we het een pak moeilijker. Onze afspraak met de gynaecoloog was weer enorm uitgelopen - ongeduldig dat we waren! Het mooiste nieuws is natuurlijk dat je helemaal gezond bleek op de echo! Toch elke keer weer een opluchting. Volgens de gynaecoloog had je een wipneusje (had papa als baby ook?) en bleek je al heel fotogeniek (uiteraard ;-)). Nu tijd voor mama om te wennen aan het idee dat ze een zoon zal hebben (dat had ze nooit gedacht of ingebeeld). Geef me nog eventjes tijd, komt vast goed!

PS. Papa heeft je op 20 weken voor het eerst kunnen voelen en ook ik voel voor het eerst echte shoppen in mijn buik…

Deze video werd genomen met D800 + 35mm
at 8:58 PMComments (4)

4 comments :

Marie said...

Lieve mama, je gaat heeeeel snel gewend zijn aan die kleine man! En als jij zo overtuigd was van een meisje, zal het wel een heel zachtaardig kereltje worden :) Ik was toen ook soms 'jaloers' op mensen die een dochter kregen, maar nu is dat echt voor 200% voorbij, ZO zalig zeg, een zoon hebben! Geniet nog van de laatste maanden rust, want het leven zoals jullie het gewend zijn, is bijna voorbij ;) x

Meimer said...

Oh erg herkenbaar, en dat wennen gaat snel, geloof dat maar! Mama's en hun zoon, het is iets bijzonders. Geniet maar volop en ... Pepijn is misschien wel een leuke naam ;-) Ik ken alvast een superventje dat zo heet

melissamilis said...

Ah dankjewel Marie en Liesbeth, we zijn ondertussen bijna 20 weken later en ik ben helemaal gewoon aan het idee dat het een jongen is (stiekem zou ik het zelfs al niet anders meer willen, gek hoe je mind zich daaraan aanpast hoor :))

Tiene said...

ik dacht de eerste zwangerschap ook een meisje, echo zei jongen en heb er ook aan moeten wennen, shoppen hielp wel om er aan te wennen :)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires