logo melissa milis

Vakanties enzo.


heb dan toch een reis geboekt met Jan.
Kijk er naar uit. :)

Blijkt dat één van mijn beste vriendinnen maar een paar kilometer van ons op hotel zit en ongeveer dezelfde periode als ons. (we wisten niet waar en wnn ze gingen, pas nu erachter gekomen!) Hihi.

Wie gaat er hier ook op verlof? :) Naar waar trekken jullie? Wat zijn jullie favorieten?
Mijn mooiste vakantie was denk ik die van Santorini (grieks eiland), kan ik echt aanraden. Is werkelijk een sprookjeseiland. :)

Dit jaar trekken we naar Turkije, Side.
Hopelijk kunnen we er echt van genieten! Het hotel is alvast erg duur maar superdupermooi! :)

Ondertussen werk ik stilletjes verder, Persy begint naar het einde toe te gaan (nog paar dagen tot 2 weken werk). De buttons voor de trouw zijn af (ik gooi ze nog wel online), de eerste ideetjes voor de uitnodigingen van een feestje zijn er ook.

Vanavond ga ik naar mijn tante, ze wordt 60 en ik ga haar verrassen met een taart. Ik ga maar eens kijken wat er nog in huis is!

Tot later!
Melissa
at 3:21 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires