logo melissa milis

Sunday Love : Week 31



Jullie hebben er eventjes op moeten wachten, maar ik heb eindelijk terug een update van ons zwanger duo! door eigen tijdsgebrek kreeg ik de foto maar niet op computer, daarna niet bewerkt en daar niet als update hier op de blog! Maar eindelijk is hij er nu ;-) Ondertussen heb ik ook al de foto voor week 32 genomen maar eerst de update voor een weekje terug: week 31!
Ik kan er niet aan doen, maar vandaag (week32/33) had ik al de indruk dat haar buik 'gezakt' was - een voorteken?
Ik wacht benieuwd op de komende tijd...

Liefs,
Melissa
at 9:35 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires