logo melissa milis

Friday. It's Movie Time {Charlie and the Chocolate Factory}

Wel alweer vrijdag, hoe snel vliegen deze weken voorbij?
Ik heb de laatste maand enorm veel shoot/gebeurtenissen en andere leuke dingen in mijn agenda gehad. Teveel om op te noemen! Wel, er is heel veel nieuw werk dat ik jullie nog niet heb kunnen tonen (maar ik had ook geen tijd om ze hier te posten). Waarschijnlijk volgen er in de loop van volgende week weer enkele nieuwe reportages, kan niet wachten om ze met jullie te delen ;-)



Vandaag wil ik jullie nog een filmpje aanraden. Ik post het vandaag omdat ik zag dat de film vanavond op vt4 speelt rond 20.40u.
Charlie and the Chocolate Factory is al eventjes uit (2005) en het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb. Het is geen supervernieuwende of omverblazende film maar ik heb er mij wel eventjes terug kind bij gevoeld toen ik deze bekeek.

Het verhaal kent iedereen wel denk ik? (die goede oude boekbesprekingen van vroeger zitten daar mss voor iets tussen?)

Voor diegene die toch meer info willen rond het verhaal, breng zeker een bezoekje op imdb.

Korte aanrader,
Verder: GENIET van het weekend!
Ik heb een etentje voor te bereiden zaterdag en op zondag een modeshow waar ik moet shoot'n. Kort om: druk alweer!

Tot volgende week!
Liefs,

Melissa
at 10:59 AMComments (1)

1 comments :

severien said...

Dat was vroeger mijn absoluut lievelingsboek, dus ik was superblij toen de film uitkwam. Vind 'm echt goed, ik hou van Tim Burton & Johnny Depp! :)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires