logo melissa milis

Trouw: 'Eline+Stijn'

Eindelijk kan ik het met jullie delen! Sinds enkele weken was ik op de hoogte van iets heerlijks lief en onbezonnen: een verrassingstrouw! Eline en Stijn (die jullie kennen van de zwangerschapsshoot), mailden mij een tijd geleden dat ze een verrassing hadden en vroegen mij of ik wou meehelpen. Tuurlijk! Ze hadden zich verloofd en gingen trouwen! Wow! Ik stond met mijn mond vol verbazing naar de mail te kijken, niet omdat ze zouden trouwen (de liefde straalt van die twee af -dusja), wel omwille van hun stiekeme 'plan'.

Eline zou de familie en vrienden van Stijn uitnodigen en Stijn deed het omgekeerde met de smoes: 'we hebben een verrassing voor onze wederhelft'. Dus als enigste (op de getuigen na) op de hoogte van een toekomstige trouw,stond ik daar op een zaterdag met een bang hartje en mijn camera. Gelukkig was Jan meegekomen om mij foto-gewijs (en emotioneel ;-)) bij te staan.

De familie begon wel heel nieuwsgierig te worden toen ineens ook de andere helft van de familie eraan kwam. De vrienden arriveerden één voor één en toen kwam het grote nieuws: 'WIJ GAAN TROUWEN'. Het kleine detail: 'binnen 10 minuten'.

De verbazing en vooral de blijdschap was van de aanwezigen hun gezichten af te lezen en ik heb werkelijk nog maar weinig momenten gehad in mijn foto-carrière dat ik zo mede-blij was en zoveel mooie emoties heb gezien. Zo echt! Alhoewel de bruid en bruidegom niet ging trouwen op traditionele manier (in kostuum en wit kleed), was dit zo puur. Je ziet ook echt aan hun dat ze 'gelukkig' zijn samen en het maakte voor hun niet uit hoe 'groot' het feest was. Hun liefde was bezegeld en de vaste vriendenkring en familie was erbij...

Ik popelde dus ook al een tijdje om de foto's op de blog en website te zetten maar wegens drukte kwam het er nog niet van.
Welja, hier zijn ze dan. Ik kan niet anders dan zeggen: geniet ervan.

Stijn en Eline zijn een prachtig koppel en ik ben blij dat we erbij konden zijn om dit prachtig moment voor hun vast te leggen.
















Veel liefs,
Melissa
at 2:08 PMComments (7)

7 comments :

Janina Modaal said...

Waaw, wat een dag moet dat geweest zijn!
Super!

Paspelpoezen said...

Heel mooi! Ze stralen idd. En leuk om de plekjes in Lier te herkennen :-) Proficiat Eline en Stijn!

De Zuster Van said...

Ook hier heel leuk om de verschillende plekjes uit m'n 'hometown' te herkennen.
En geweldige foto's hoor, heel leuk gedaan!

severien said...

Ooooh, kei romantisch! Mooie foto's ook! :)

Elza D. said...

Mooi, mooi, mooi!

Laurein said...

Ik had echt zoiet van "ooooh" toen ik dit las :)
Heel leuk eigenlijk, zeker als je mag fotograferen.
Goei jobke x

Cathy said...

Helemaal super! Ik krijg al kriebels in mijn buik bij het idee alleen! Mooie foto's meid! Al die blije gezichten.

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires