logo melissa milis

Friday. It's Movie Time {Once}

Deze week een PRACHTIGE film. In de top drie van zowel Jan als mij (denk ik).
Het is een film: je bent ervoor of helemaal niet.



Een paar weetjes over de film.

- Het verhaal draait rond twee personages die beide sterk bezig zijn met muziek... het zal je dan ook niet verwonderen dat je van muziek moet houden, wil je dit een goede film vinden

- De muziek in de film is prachtig, sommige van de songs staan al sinds de film in mijn top 25 van de meest gedraaide plaatjes!

- De film krijgt 8/10 op IMDB (geen slechte score dus ;-))

- De hoofdrolspelers Glen Hansard & Markéta Irglová werden na de film en tijdje een koppel maar zijn ondertussen uit elkaar.

- De film is al vaak vergeleken met de film 'Music and Lyrics' / maar dan zonder het hollywoodgehalte (dat vind ik best een goede samenvatting ;-))

Een aanrader voor : alternatieve liefde/moderne musical/ indie film - liefhebbers.



Voila, en hiermee zet ik het weekend in!
Have fun. Ik zet me alvast schrap voor een meidendagje morgen!

Liefs,
Melissa
at 4:22 PMComments (5)

5 comments :

Imelda said...

Ken ik helemaal niet, maar nu wil ik heb zeker zien!
Zo leuk jou film-posts!

severien said...

Zijn ze uit elkaar? Zo jammer. Hopelijk stoppen ze niet met samen muziek maken, ik hou zo van The Swell Season! :)

Tiene said...

ik keek deze week naar Adem, en was aangenaam verrast van deze film, stiekem ook geweend :) maar zeker niet melig

melissamilis said...

# Imelda: Zeker doen! Moest je hem gezien hebben - geef zeker een seintje (ben benieuwd) X

@ Severien: had ik gelezen ja... (maarja wat moet je tegenwoordig geloven hé ;-))

@ Tiene: Adem vond ik zelf ook goed & door je beroep zal het misschien ook wel een andere kijk zijn dat je erop hebt... en idd triest maar niet melig :)

SophieSweetVintage said...

Zo'n mooie film, ben er verliefd op! :)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires