logo melissa milis

FLORIDA {Day 1: Miami}

Zoals beloofd, onze foto's van de reis naar Florida. Ons schema kon je al voor ons vertrek lezen. Omdat het een te lange post zou worden als ik alles in één keer met jullie zou delen heb ik het in kleinere delen opgesplitst. Geef nu toe, alles in één keer krijgen is ook niet leuk, toch? Wachten is leuker :-)

We vertrokken zaterdag heel vroeg naar de luchthaven waarna we twee vluchten (ééntje van 8 en ééntje van 3uur) moesten nemen. We hadden een tussenstop in Philadelphia (daar moesten we 5uur wachten!) Ik kan je vertellen dat zo'n vlucht LANG is, zeker als je gewone vliegtuigen hebt voor 'kortere' afstanden met dus geen beenruimte of tv. Stiekem was ik vanbinnen wel eens blij dat ik een dag verplicht werd om 'niets' te doen in dat stomme vliegtuig. Gelukkig had ik een boek mee om de tijd te doden.

Toen we aankwamen in Miami was het 23u (plaatselijke tijd) & zijn we op zoek gegaan naar onze huurwagen, die we na wat gedoe eindelijk vonden, onze trip naar ons hotel was, alhoewel het al erg laat was ondertussen, toch eentje met veel bewondering voor al de dingen die we onderweg tegen kwamen. Grote, superieure auto's en veel wegen boven en onder elkaar. Eenmaal in het hotel vielen we alletwee in slaap. Onze eerste echte dag in Miami, hadden we meteen geluk: prachtig weer is het daar in Florida!

Bij een temperatuur van ongeveer 27 graden deden we een kleine stop in little Havana maar omdat het nog zo vroeg was ( ja die stomme jetlag hé ;-)) , was het nog heel erg weinig te doen daar. We besloten dan maar om daar te ontbijten en verder te rijden naar Viscaya.

Een heel erg groot museum met enorm mooie tuinen. Het was ooit een verblijf van James Deering. Jammer genoeg mochten we binnen geen foto's nemen maar van de tuinen heb ik wel enkele foto's kunnen maken. Het spreekt voor zich, maar dit plekje was zeer geliefd bij de fotografen en er liepen heel wat modellen in enorme jurken rond. Stiekem toch ook maar snel een foto van gemaakt ;-)

En toen werd het avond en reden we naar South Beach.
Foto's en verslag in mijn volgende post...

Veel liefs,
Melissa

ps. zoals je kan zien heb ik de tijd genomen om mijn logo als watermerk op mijn foto's te zetten omdat ik dat stilletjes tijd vond en omdat ik het niet leuk zou vinden dat mijn foto's zomaar overal gebruikt zouden worden. Sorry hiervoor.
at 9:14 PMComments (13)

13 comments :

Cathy said...

geweldig leuke foto's meid!!! ^^

Jessi said...

Echt prachtig! Ik ben jaloers :)

En jawel, wachten is wel leuker!

Karen. said...

Leuke foto's.. zeker die van assepoester :) haha. En zooo veeeeel zon, daar snakken wij hier naar. Achja, jammer dat je reis al voorbij is! Het ziet er fijn uit op de foto's :) Ik kijk al uit naar meer..

La fille Hella said...

Super mooie foto's!

Marlies said...

Haha super Melissa. Bij het model lijkt het wel of JIJ de fotografe bent. Ze poseert zelf een beetje voor jou! Knappe foto's alweer. Jouw stijl is genieten!

Anki said...

Schitterende foto's Melissa, je hebt echt talent! (en zo te zien hadden jullie het heerlijk!

kelly said...

zo schoooon

Ruth said...

Wauw, echt supermooie foto's!

SophieSweetVintage said...

Lijkt me een geweldige trip... Mooie foto's!

Coco said...

Mooi! Ik ben twee jaar geleden naar Miami geweest maar (met kinderen) niet naar Viscaya gegaan. Toch maar terug gaan ;)

This comment has been removed by the author.
Lily said...

Zulke mooie foto's weer! En wachten is inderdaad veel leuker, in kleine beetjes genieten!
Ik ben blij dat je een fijne reis hebt gehad. Wat dat watermerk betreft: je hebt gewoon gelijk, je maakt schitterende foto's die je niet zomaar mag laten afpakken!

Iris Vank said...

Prachtige kleuren en erg mooie plaatjes. Geweldig om een beetje van Florida mee te krijgen zo.

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires