logo melissa milis

GIVEAWAY MAART {de oude speelkamer}

Deze week een übercoole giveway gehost door 'de oude speelkamer' een online webwinkel met superleuke vintage spulletjes voor de kids (en geef toe, stiekem ook voor ons ;-)). Je kan een leuk pakket winnen bestaande uit een leuke gele lampion, een boek van david de kabouter, toffe vintage postkaartjes, papier knutselboekje, vintage prenten van beertjes en twee superschattige kapstokjes (die ik zelf zou willen ;-))




Meedoen is heel simpel:

- geef hieronder een comment met je favoriete item uit de shop
- volg deze blog
- een berichtje op twitter en/of facebook is telkens één extra kans
- een berichtje of link op je eigen blog



Meedoen kan tot 04 april 2011!

Veel succes
Melissa



ps. zelf ook sponsor worden van de blog? Stuur mij even een mailtje!
at 9:44 PMComments (12)

12 comments :

Paspelpoezen said...

Mijn favoriet is absoluut de Kenner Tree House speelboom. Die had ik als kind ook en 'k was er toen al zo zot van!

Karen. said...

Jes! Ik doe mee :)
mijn favoriete item zijn de vouwfiguurtjes bij de knutselspullen! Ik zet even een linkje op facebook ;)

Mi Joya said...

Oh wat een leuke give away zeg!! Ik doe ook heel graag mee!
Moeilijk om een favoriet te kiezen uit zoveels mooi maar dan misschien de school van fisher price... nostalgie alom!!

lena lena said...

die kapstokjes had ik vroeger ook:) in zo'n geweldig schoon rood poppenkleerkastje. het leukste uit de winkel vind ik het knutselboekje Plaatjes plakken met oude lappen. Zie ik volledig zitten:)

joke said...

OoO, het kenner tree house, of de matchbox speelschoen, die had ik vroeger ook, eens snuffelen op mijn ouders hun zolder voor de dochter dus, en mss hier wel leuks winnen ;-)

bosnimfje said...

dat lampionnetje is superschattig! :)

Tinke said...

Zo'n ouderwets schommelpaard is acht de max!
Bericht op blog twitter en facebook volgen...

Fo said...

Mooie give-away! Ik doe graag mee en vanaf nu volg ik je :)

sarah Hannes said...

De oude speelkamer staat al lang tussen mijn favorieten want het zijn allemaal superleuke spulletjes. Maar als ik nu toch iets moet kiezen is het dat speelhuisje... Groetjes Sarah

Barbara said...

Het ledikant is zeker mijn favoriet!
Succes met de blog!
Barbara (volger)

xxMarit said...

oeh, ik zou graag mee willen doen, en ik vind van dat soort lampionen echt super doet me denken aan alle lichjes die over de donkere straten wandelen op 11 november,
het is dat ik geen facebook en twitter heb (om mijn eigen redenen) kan ik niet daar een berichtje zetten maar ik zou wel een link op mijn blog zetten.

xxMarit

Sandra said...

Hmmm al de knutselspulletjes zijn geweldig :-)
ik deel op FB/twitter.

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires