logo melissa milis

{Lotte+Nicky} Preview

Het afgelopen weekend was behoorlijk druk. We hadden eerst een trouw op het programma, daarna een doopsel en gisteren deed ik ook nog een koppel-shoot. Die laatste was super want het koppeltje, Lotte & Nicky, ken ik namelijk al een tijdje. Lotte zat bij mijn in de klas toen ik nog grafische studeerde en Nicky, haar vriend, deed dezelfde richting maar een jaartje later. Ondertussen zijn we alle drie afgestudeerd en zoals het altijd gaat, hebben we elkaar ook wat uit het oog verloren. Allemaal zo druk maar toch... bij het weerzien leek het toch weer alsof het gisteren was dat we samen in de klas zaten. Deze twee zijn ongelooflijk schattig. Naast foto's nemen was het ook gewoon een prachtig zonnige dag en heb ik enorm genoten om nog eens creatief volk naast mij te hebben. Zo inspirerend en zo lief. Lotte en Nicky zijn ontzettend knap samen. Voor jullie (en voor hun) een kleine preview. Gaat jullie goed Lotte en Nicky, dat we elkaar nog vaak mogen inspireren!




Veel liefs,
Melissa


En nu moet ik lopen! Zo meteen dagjob en vanavond starten aan mijn mapje 'nog te bewerken', die telt ondertussen meer dan 10.000 foto's! Auwtsh. En nieuwe shoots staan al te blinken voor deze week... behoorlijk pijnlijk dus :-)
at 1:17 PMComments (1)

1 comments :

SophieSweetVintage said...

Je bent een druk bijtje! Succes met alles :) Deze foto is alvast veelbelovend mooi!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires