logo melissa milis

PRE-VERJAARDAGS-GELUK

Het was me wel de week. Niet alleen zijn de prins en prinses getrouwd, ook de gruwel is vermoord en wel voor mij was het verder ook een fantastische week want het lijkt wel of ik al een hele week jarig ben, de kaartjes stromen toe (nee hoor niet de verjaardagskaartjes maar wel de uitnodigingen van klanten voor hun huwelijk). Bijna allemaal hebben ze een foto gebruikt van de verlovingsshoot en ik moet zeggen, die handgemaakte kaarten van men klanten zien er schitterend uit! Mijn job komt nog in de gevarenzone met zulke creatieve geesten. Maar toegegeven, ze hebben smaak!

Deze week is ook mijn D700 aangekomen. Wat een pareltje :-) ik ben nu al verliefd en om het nog beter te maken kreeg ik van Silvia Pilger nog een camera-strap cadeau! Je weet wel, zo een leuke zoals je hier op de blog al kon winnen! Hoe ontzettend lief!!! Ik kan men geluk niet op en voel me al heel de week een beetje jarig!



Bedankt allemaal!
Ik ga mijn D700 handleiding maar even doornemen want vrijdag heb ik een trouw op het programma!

Veel liefs,
Melissa


ps. Karen was ook ontzettend blij met haar strap!
at 9:10 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires