logo melissa milis

Interview op sophiesweetvintage!





Neem een kijkje op de blog van sophiesweetvintage, voor een interview dat we hebben gedaan. Het was super om te doen. Bedankt Manon!

En omdat ik de laatste maanden enorm veel vragen krijg via zowel mail, facebook & twitter, leek het mij een leuk idee om een vragenuurtje te organiseren. Bekijk eerst even onze FAQ en moesten jullie nog vragen hebben die onbeantwoord zijn gebleven, mag je ze gerust stellen in een comment hieronder. Volgende week probeer ik alle vragen te beantwoorden in een grote 'vragen-aan-melissa' post! Jullie vragen mogen over alles gaan, mijn zaak, privé-leven, technische vragen, mijn liefdesleven of mijn kat Bruno. Alles welkom!

De leukste vragen krijgen een vermelding in mijn FAQ op de website!

Tot snel,
Melissa
at 1:48 PMComments (3)

3 comments :

Karen. said...

Leuk interview :)
Ik kan geen vraag bedenken.. haha!

Lily said...

Een interview, leuk!
En telkens opnieuw blijf ik verwonderd naar je mooie foto's kijken.

Ik heb wel een vraag voor je. Ik wist al langer dat je voor grafisch ontwerpster had gestudeerd, maar heb je dan helemaal geen fotografie-opleiding gevolgd??
Mijn zus volgt momenteel fotografie in avondschool.

Doe zo verder, Melissa!

Karen said...

Welke objectieven gebruik je? (bij FAQ staat verschillende prime en zoomlenzen; maar kan je iets preciezer zijn?)
Welke is jouw favoriet??

Alvast bedankt!!

Karen

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires