logo melissa milis

liesbeth + nic | said i do | 190811

18 augustus, de avond voor de trouw van Liesbeth & Nic, was het de gruwelijke pukkelpopavond die iedereen hier zich wel zal herinneren, behalve de gruwelijke taferelen daar werden Jan en ik die avond ook met heel wat angst geconfronteerd. Door de harde regen en wind, was het water van de riolering via een oude rioleringspijp (niet afgesloten) in onze kelder terecht gekomen, uren lang had het water staan spuiten en steeds hoger en hoger kwam het water. De brandweer deed zijn best maar kon pas na 4u bij ons zijn. Het was een gruwelijke nacht. In volle angst ben ik mijn auto nog gaan halen (door het water dat in onze straten liep, levensgevaarlijk maar daar dacht ik toen niet aan) om mijn fotografisch materiaal te redden. In de kelder bleek alles total loss, maar op het appartement hebben we gelukkig alles nog. Het was een heel erg confronterend en angstig moment en omdat ik niet wist hoe de avond zou eindigen, belde ik Liesbeth om uit te leggen wat er gaande was. Heel erg lief zeiden ze dat ik de volgende ochtend ( de dag van hun trouw) wel wat later kon komen en mij niet teveel moest aantrekken van hun. Ik was vastbesloten om er de volgende dag te staan maar was ook zo blij dat ze de situatie begrepen...

Op dat moment wisten Liesbeth & Nic ook niet of er familie of vrienden 'slachtoffers' geworden waren van het noodweer op pukkelpop maar de volgende ochtend bleek iedereen oké en kon de trouwdag toch doorgaan. Ik arriveerde een beetje later maar kon er op de belangrijkste momenten toch bij zijn. Alhoewel ik de avond ervoor de schrik van men leven had gehad, waren Liesbeth & Nic de juiste afleiding die ik nodig had. Zo ontzettend meevoelend en lief. Ik meen het als ik zeg dat ik ondanks alles toch heb 'genoten' van hun huwelijk.

De dag begon aan het gemeentehuis waarna we een trouwshoot deden en daarna was het tijd voor hun mooie ceremonie in de tuin van de maeckelhoeve (feestzaal). Het was een gepersonaliseerde ceremonie die me raakte, mooie dag, de zon kwam er stilletjes door en iedereen genoot van een glaasje drank terwijl ik de photobooth opstartte :) wat hebben we gelachen (de resultaten in mijn volgende blogpost).

Liesbeth & Nic, ik hoop (maar ben er zeker van) dat jullie genoten hebben.
Bedankt dat jullie er ook een beetje voor mij waren die dag.

Veel liefs,
Melissa




Het gaat jullie goed en zoals jullie zelf al schreven in de huwelijksboekjes: dat jullie naast elkaar mogen oud worden en terugblikken op mooie en lange dagen!
at 8:45 PMComments (1)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires