logo melissa milis

Alexander, Celeste & mama Sofie

Momenteel zitten Jan en ik tussen de verhuisdozen. Vanaf maandag verhuizen we namelijk naar Westerlo & verlaten we ons Herentals appartementje. Gemengde gevoelens! Enerzijds blij weg te zijn in dit appartement met schimmel en wateroverlast, anderzijds is het toch weer "mijn thuis" verlaten!

Om jullie bezig te houden zet ik nog snel een blogje online vanavond.
Morgen moet ik shooten en ook nog verhuizen, maandag komt de echte verhuiswagen en moet alles zowel hier als in Westerlo blinken, reden genoeg dus om weinig op internet te zitten. Als je mij wil bereiken, kan het wellicht enkele dagen duren. Geen paniek :-)

Hierbij dus nog snel een leuke shoot om jullie niet alleen achter te laten!

Veel liefs,
Melissa

at 8:18 PMComments (1)

1 comments :

maarnietvangrijs said...

Fantastische foto's!!!! Wauw, zo'n mooie sfeer ook.
Succes met verhuizen!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires