logo melissa milis

2012 || Thank you!

Kerst is voorbij. 2012 komt met rasse schreden dichterbij & ik ben nog nooit zo dankbaar geweest. 2011 was het eerste jaar dat ik een heel jaar heb mogen werken aan een eigen zaak, mezelf heb willen verbeteren, heb kunnen zien groeien. Ik geloof in het werk dat ik doe. Bruiloften en families zien groeien is fantastisch, elk weekend opnieuw heb ik mogen ervaren waar ik van geniet in het leven: passie, liefde, kracht en geluk. Ik probeer om elke dag weer beter te zijn. Om jullie te tonen wat ik zie. Om te tonen waarom jullie prachtig zijn. Maar heel eerlijk, zonder jullie stond ik vandaag ook niet hier.. op dit gelukzalig plekje waar ik eindelijk kan zeggen "wat ben ik blij met mezelf", ik heb mijn weg gevonden. Ik had hier een mooi overzicht kunnen zetten van alle foto's en mensen die ik ontmoet heb dit jaar maar ik heb er enkele zelfportretten bijgedaan die Jan eergisteren nam. Door al jullie vreugde, warmte en lieve woorden, ben ik zelf ook weer een jaar gelukkiger, intenser en mooier geworden vanbinnen.

Carine, Evi, Peter, Eline, Stijn, Karen, Frederik, Eva, Daan, Leen, Johan, Lies, Greet, Elly, Dries, Anoek, Dick, Laura, Nils, Liesbeth, Nic, Hans, Evi, Sofie, Jan, Liesbet, Stefaan, Marijke, Simon, Suzanne, Babette, Laura, Leon, Jet, Jan, An, Stefan, Liesbeth, Nic, Ann, Karim, Marly, Pim, Eline, Kris, Sarah, Wouter, Liesbeth, Steve, Hanne, Jan, Katrien, Heddy, Rudi, Gert, Keijo, Roselien, Sofie, Jan

Dankjewel! Vanuit het diepst van mijn hart. Zonder jullie had ik nooit zo ver gestaan.

Al mijn liefs,
Melissa






ps. dat mooie rokje op de foto's kan je deze week winnen op mijn blog! Ogen open houden dus :-)
at 11:12 AMComments (4)

4 comments :

Elisse said...

Wat leuk dat je zo'n fijn jaar gehad hebt! Dat 2012 nóg plezanter mag worden. En hele toffe foto's, vooral die twee laatste, daar druipt de blijheid vanaf!

Anonymous said...

mooie foto's, eindelijk zo eentje met een chique ring op :)

eline

Laurein said...

Ik wens je nog een fijner 2012 toe ;)
Echt goeie foto's, voor de eerste en de close up als je naar boven kijkt!
Hulp van jan of remote? xx

melissamilis said...

Dankjewel Elisse & Laurein ! Zo voel ik mij ook :)
Jan heeft me geholpen bij de foto's (met veel - ge moet dat zo doen hé - commentaar erbij ;-))

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires