logo melissa milis

Friday. It's Movie Time {Crazy, Stupid, Love.}



Een tijdje geleden besloten Jan en ik een fimpje mee te pikken in de cinema van Turnhout. Na een drankje was het tijd om Crazy, Stupid, Love te checken. Eigenlijk hadden we op voorhand niet echt een keuze gemaakt en we wisten eigenlijk ook totaal niet welke films in de cinema waren op dat moment, een gokje dus.

Eenmaal in de cinema zaal was het nogal raar, we waren maar met 2 in de zaal (zeer apart, voelde mij zo waar schuldig dat ik die man nog de film moest laten tonen in de cinema) De film was echt een leuke film om bij te ontspannen (of dit door de humor, het verhaal of de knappe Ryan Gosling kwam dat weet ik niet zo zeer ;-))


(ja sorry - kon het niet laten, als je de film google't kom je deze foto als eerste tegen, zeer toevallig denk ik ;-))

Het verhaal is leuk maar ook typisch: een koppel gaat na enkele jaren samen uit elkaar en wanneer de vrouw de scheiding aanvraagd gaat de man op zoek naar zijn verloren jeugd met zijn nieuwe vriend Jacob (ja Ryan dus - jum jum). De film is leuk omwille van oa de acteurs die ik graag zie spelen, de lichte toets humor & verder toch ook een vleugje romantiek versus drama.
Verwacht geen groots verhaal maar wel een ontspannen avond.



Een 7 op 10 voor mij!

Veel liefs
Melissa


Deze film al gezien? Zoek een andere tip in mijn archief of doe mee aan de giveaway van deze week!
at 10:03 AMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires