logo melissa milis

Let's cook | Mexicaans chilli con carne

Behalve fotograferen ben ik best ook wel graag met andere dingen bezig, in de weinige vrije tijd die ik heb, kan ik enorm genieten van lekker eten. Ik dacht dat het wel fijn zou zijn om hier af en toe op de blog eens een recept te delen. Bij deze een lekker mexicaans gerecht :-) een heel erg simpel en snel gerecht!



Benodigdheden:

- gehakt en spekjes
- rode wijn
- blik tomatenpuree
- blik rode bonen
- look en ui
- kruiden met zout, peper en chilli-poeder
- geraspte kaas
- rijst





Beginnen doe je met het aanbakken van de ui/look/gehakt en spekjes in 1 pan. Daarna voeg je 1 blikje tomatenpuree toe, de bonen uit blik en laat je lekker opkoken met wat rode wijn erbij. Al diegene die het pikant lusten kunnen er een klein of groot pepertje bij insnijden. Terwijl kook je wat rijst af. Dit gerechtje is echt supersnel en o-zo lekker. Meestal eet ik het met geraspte kaas erop en ook wat guacomole erbij. Eet smakelijk ;-)



Veel liefs,
Melissa
at 2:35 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires