logo melissa milis

Keijo + Roselien = Warre!

In juli 2011 kreeg ik een mailtje van Keijo & Roselien met de vraag of ik de zwangerschap van Roselien wou vastleggen op foto... mijn antwoord was uiteraard: Ja! Het volgen van een zwangerschap vind ik zelf één van de leukere foto-reportages omdat je meegaat voor een half jaar in iemand zijn leven, je wandelt naast de verhalen, emoties en belevenissen en groeit een klein beetje mee met het wonder in die mooie buik van mama. De eerste zwangerschapsreeks die ik mocht volgen was die van Mieke & Jeroen, goede maatjes van me. De tweede die van Eline & Stijn, ondertussen ook lieve maatjes geworden ;-)

Ik begon het volgen van de zwangerschap van Keijo & Rosalien na 20 weken en na 11 foto's was kleine Warre er. Vandaag mocht ik nog even op baby bezoek gaan en oh, wat is dat schattig zo een klein ding op je armen... 9 maand lang schreven Keijo & Rosalien een stukje tekst voor Warre dus vandaag vond ik het tijd om zelf ook een stukje te schrijven... Keijo & Rosalien, deze is voor jullie!

Lieve kleine Warre,

Maanden lang heb ik je mogen zien "groeien" in die veilige buik van mama. Elke keer opnieuw keek ik er naar uit om te horen welke nieuwe avonturen je mama en papa beleefd hadden die week. Je moet weten, je mama en papa hebben heel erg naar je komst uitgekeken. Ze hebben me liefdevol verteld over je, nog voor ze je vast hebben genomen of geknuffeld hebben. Ze waren nog voor je geboorte een lieve mama en papa maar nu je er ook echt bent, zijn ze het nog 100 keer beter. Ik heb het met eigen ogen gezien. Je woont daar mooi in dat kleurrijk appartement in Herentals. Het gaat je goed klein mannetje. Wie weet blijven we elkaar wel volgen en zie ik je nog eens lopen met een vriendinnetje aan de hand en later op je trouw, wie weet. Beloof je mij dan om mij geen "oude" fotografe te vinden? :-) Het gaat je goed kleine jongen, geniet ervan daar in je warme thuis!





Ik heb in 2011 meerdere zwangerschappen mogen volgen (waarvan 2 ondertussen trotse ouders zijn geworden, Sarah & Wouter jullie moeten nog even volhouden ;-)) De eerste zwangerschapsreeks heb je nu gezien, de tweede is ondertussen ook bijna klaar en komt ook nog online (zonder de tekstjes) en zal gaan over Katrien & Gert en de geboorte van kleine Mene (jawel ik ben tante geworden! ;-))

Enjoy!

Veel liefs,
Melissa


ps. foto's graag in groter formaat bekijken? Check dan even mijn facebook!

at 8:07 PMComments (2)

2 comments :

Keijo Daman said...

Dit was echt een superleuke fotoshoot! Wij hebben er van genoten. Tot de volgende shoot!

Saskia said...

ach wat heb ik een spijt dat ik je niet kende toen we 'in verwachting' waren van onze adoptiedochter ... haar aankomst had ik anders graag door jou laten fotograferen! Wat een prachtige herinneringen maak jij zeg!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires