logo melissa milis

Hanne + Sven | said we do | april 2012

Omdat mijn website ondertussen vernieuwd is en ik mij dus daar vooral op de foto's wil richten en hier meer op mijn privé en andere projecten, zal ik vanaf heden enkel hier nog een tekstje schrijven over nieuwe huwelijksreportages, de resultaten kan je vanaf nu enkel nog op de site bekijken maar de tekstjes kan je hier dus wel blijven lezen!

Deze week, de huwelijksreportage van Hanne & Sven.


- - - -

Hoi Melissa,

Ondertussen zijn we een weekje getrouwd! En hebben we dus al wel ff kunnen nagenieten van onze Grote Dag!
We zijn ook ff op ‘pre’honeymoon geweest, eventjes ertussenuit, een lastminte naar Mallorca!

We vonden het echt heel fijn dat je erbij was!! Het was precies of we kenden elkaar al jaren!
Waardoor we ons echt op ons gemak voelden bij jou! Iedereen was het erover eens je bent een “topgriet”! J
De fotoshoot op locatie was (ondanks de regen) echt heel fijn!!
Zo even een momentje voor ons twee!
We kijken echt vol spanning uit naar de foto’s!
Ik stuur in bijlage een foto die onze papa van jou heeft genomen! Een schoontje!

Merci merci merci, om mee te helpen om onze dag te maken tot wat hij was!
Gewoonweg geweldig!!

Dikke zoenen,
Hanne en Sven



- - - -

Deze mail kreeg ik een weekje geleden van Hanne & Sven. Eigenlijk beschrijven ze zelf wat ik ook van hen vond. Hun huwelijk was, ondanks de regen, zo warm en intens. Ik voelde me echt thuis die dag, alsof ik als goede vriendin bij hen mocht zijn op die grote dag. Ik hoop dat je het ook zal zien aan de foto's want ondanks dat het tijdens de portretsessie op locatie de hele tijd regende, hebben we samen plezier gehad en gelachen... en dat de hele dag.

Hanne & Sven, blijf die twee zotte kipkes samen die lachen als ze elkaar zien, blijf genieten zoals jullie op jullie grote dag deden, blijf dansen alsof het jullie huwelijksdans was, blijf lief voor iedereen rondom jullie zoals jullie voor mij waren die dag. Bedankt dat ik erbij mocht zijn!

Al mijn liefs,
Melissa



at 10:05 PMComments (1)

1 comments :

Mirna Photography said...

Het is altijd leuk om eens mee te lezen bij een andere fotograaf, zo herkennend altijd, dat gevoel van een band te scheppen met het getrouwde koppeltje, mee te gaan in de emoties en nadien zo'n mailtje te krijgen, daar doe je het toch voor! Ook leuk om eens te kijken hoe iemand anders alles vastlegd op de locaties waar ik ook regelmatig fotografeer: http://fotografieilse.blogspot.com/2011/12/bijzonder-koppeltje.html
en zo zie je maar dat iedere fotograaf zijn stijl heeft en het soms vanuit een andere hoek bekijkt. Succes nog, jouw stijl valt me in ieder geval in de smaak!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires