logo melissa milis

Sarah + Wouter = Lux | zwangerschapsreeks

Een dik jaar geleden, rond eind mei kreeg ik van Sarah een mailtje met de vraag of ik een prijsofferte wou maken en wat info wou geven over zwangerschapsreportages/reeksen. Tuurlijk wou ik dat. Ze wist er mij ook bij te vertellen dat ze nog niet zwanger was maarja, toch hé, zei ze ;-) 1,5 maand later schreef ze dit naar me:

"Ik kan je al stiekem wat leuk nieuws vertellen! :)) Het vorig mailtje was nog totaal hypothetisch, maar wij zijn zwanger! :))) blijblijblij dus!"



Oh wat was ik gelukkig voor hen. We gingen van start met de zwangerschapsreeks en na enkele weken begon ik mij echt thuis te voelen bij hen. We bezochten elke week een andere locatie die voor hun veel betekenis had: hun eerste appartement, de kerk waar ze getrouwd waren, hun eigen huisje, hun favoriete snackbar. Na die maanden had ik echt het gevoel hun te kennen en eigenlijk had ik het gevoel op het einde dat we elkaar al heel erg lang kenden... Sarah en Wouter zijn free-minded, gelukkig, lief en Lux, hun lieve jongen, heeft dus super-ouders! Ik ben zo zeker dat ze het goed hebben samen en dat maakt me nu, na al die weken mee met hen dit avontuur te volgen, ook zo gelukkig!

Ik wou dat we wat dichter bij elkaar woonden, dan had ik mij al vaak niet kunnen inhouden om eens snel binnen te springen bij dit fantastische familie'tje!

Kijken jullie even mee in hun (en dus ook een beetje dat van mij) leven het laatste kleine jaar? :-)

Veel liefs,
Melissa



at 9:01 PMComments (1)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires