logo melissa milis

Friday. It's movie time {Indie Game, the movie}



Zoals beloofd: wat meer updates! We gaan van start met een super filmtip (geef toe, we kijken wat meer films met dit "zomers" weertje ;-))

Vorige week zag ik samen met Jan de film "Indie Game, the movie." Prachtige film voor iedereen die van creativiteit houd. Je moet niet echt van games houden om dit een superfilm te vinden, ik denk dat iedereen onder ons die een sterke passie heeft voor eender welk vak (architectuur, grafisch ontwerp, schilderkunst, ...) zich met deze film zal kunnen binden.



De film is een documentaire waarin enkele Indie game developers gevolgd worden in hun dagelijkse leven. Hoe het eraan toe gaat om deze games te ontwerpen, developpen en uit te brengen.

Zeker een kijkje waard!

Veel liefs,
Melissa



PS. Ander groot, leuk nieuws. Ik heb sinds gisteren een feature op één van de grootste Amerikaanse huwelijkssite's namelijk 100layercake. (maakt vreugdedansje) Ga zeker eens een kijkje nemen, is het niet voor mijn feature, dan wel voor de mega inspirerende andere posts die ze hebben!
at 9:48 AMComments (1)

1 comments :

Inge said...

Wow! Ik heb net je feature gelezen & bewonderd op 100LayeredCake, zo'n mooie foto's!!! Hiep hiep hoera voor het Belgische talent! ;-)
Ik hoop ooit (of binnenkort) eens een fotoshoot bij jou te boeken, je foto's zien er altijd zo spontaan en lief uit! Heel mooi, ik ben fan!
Inge x

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires