logo melissa milis

GEZOCHT: WOL!

Hi darlings!

Hoe doen jullie het?
Vandaag heb ik jullie hulp nodig. Ik ben voor een nieuw project op zoek naar enorm veel restjes wol (gaande van een halve meter tot...) liefst in één van deze kleuren

- zwart
- wit
- bruin
- roze
- blauw
- munt
- donkerrood

Als iemand nog restjes heeft liggen, je doet er mij een ENORM plezier mee. Je kan mij mailen op info(at)melissamilis.com



Dankjewel allemaal

(en nog eens dubbele dank want jullie hebben er mede voor gezorgd dat ik deze week gewonnen ben met beste huwelijksfoto van 2012! Ik sta nu dus in de grote finale tegen andere landen, helpen jullie mij ook aan een overwinning internationaal?)

Veel liefs
Melissa


at 1:47 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires