logo melissa milis

Webshopping: SMARTBUYGLASSES



De winter mag dan nog maar net begonnen zijn, stiekem zit ik al aan de zomer te denken... het kan met dat geplande huwelijk te maken hebben in Juni, of met de huwelijksreis die erna volgt, maar in elk geval, die zomerkriebels voel ik al (dat ik daarvoor nu al naar de sportschool moet, gaan we lekker vergeten).

Om dat zomers gevoel te versterken kijk ik mijn ogen uit smartbuyglasses, een webshop waar je maar liefst meer dan 80 merken en 60.000(!) modellen kan vinden. Je kan op hun website zoeken op stijl, prijs, merk, kleur of materiaal... erg handig. Je kan op hun webshop trouwens niet alleen voor zonnebrillen (al dan niet op sterkte) terecht maar ook voor gewone leesbrillen (ik draag zelf al jaren lenzen maar al die mooie monturen daar doen me toch even twijfelen ;-))




Op zoek dus naar een geweldig zonnebrilmontuur...
Goed en wel, al die mooie monturen, maar wat zou mij nu staan? Gelukkig hebben ze de 3D Try On, waarmee je de brillen kan "passen" online. Ook geweldig dus.

Ik blijf een grote fan van lekker grote brillen met zwaar montuur (goed om mijn ongeschminkt hoofd achter te verstoppen op een vakantiedag ;-))
Hieronder enkele van mijn favorieten.




Dat doet er mij aan denken, een zonnebril daar heb je de zomer helemaal niet voor nodig, al die zonnestralen die mijn auto binnenglippen bij het rijden mogen ook gefilterd worden...



Adieu, webshopping it is.
Resultaat soon on the blog ;-)

Liefs,
Melissa


at 7:30 PMComments (1)

1 comments :

Unknown said...

heb je ondertussen ervaring met een aankoop? wij hebben daar een bril van 300 euro gekocht vorig jaar, de verkeerde toegestuurd gekregen, die teruggestuurd en het geld nooit meer teruggezien.

(als je gebruikersgetuigenissen googelt, stel je ook vast dat we niet de enige waren)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires