logo melissa milis

GIVEAWAY met vintagestore.nl



Kennen jullie vintagestore.nl al? Een leuke webwinkel met allemaal vintage! Van mannen- tot vrouwenkleding maar ook kinderkleding en een heleboek leuke juwelen. Ik zocht mijn favorieten uit en mag jullie een fantastische waardebon van 25 euro aanbieden! Wie-o-wie van jullie zal de gelukkige winnaar worden? Meedoen kan zo:

- hieronder een comment laten dat je meedoet aan de GA en vermelden:
- fan zijn/worden van vintagestore.nl op Facebook en/of Twitter


Meedoen kan tot zondag 17 maart!



Veel succes,
Melissa
at 5:20 PMComments (22)

22 comments :

Fien Tondeleir said...

Ik doe graag mee met deze wedstrijd en was al heel lang fan van vintagestore.nl op FB ;-)

Marcelien said...

Ik doe mee :) en ik ben fan geworden van deze leuke webwinkel!

Audrey said...

Vind ik leuk nr 1316!!! I'm in!

Hanke Arkenbout said...

Ohhhh ja dit wil ik heeeel graag winnen! Ik hou onwijs van prachtige vintage sieraden en laarzen, ik vind het leuk dat te mengen met mijn girly-casual stijl zoals ik het meestal noem. Ik ben groot fan van VintageStore dus het zou heel leuk zijn om met de bon wat nieuwe sieraadjes (mijn favoriet) aan te schaffen.

Unknown said...

Count me in!!:)

Unknown said...

Ik volg vintagestore al een tijd op Twitter en Facebook!
Doe dus heel graag mee!

eva said...

Oeh klinkt leuk! Zou mijn slechte donderdag ook onwijs goed maken!

Lizzy said...
This comment has been removed by the author.
Lizzy said...

Ik doe mee! En kan nu al niet kiezen wat ik zou willen.

Liesbeth said...

Vintage: helemaal mijn ding!

Maaike said...

Leuke nieuwe webwinkel ontdekt...

Julia... said...

leuke actie!! Ik doe mee. Ik volg vintagestore al een tijdje, ze hebben leuke spullen

Saskia said...

oh mijn god wat een geweldig winkeltje!!!! ik ben fan geworden op facebook en of ik nu win of niet ... mijn verlanglijstje ken ik al!

Tiene said...

Oh ja leuk!! Ik doe mee want ze hebben schattige babypakjes. Groetjes tiene

severien said...

Leeeuk, ik ben fan geworden op FB! Mooie spullen!

An Lauryssen said...

I am totally into vintage!!!! <3

Ruben van Kuik said...

Laat ik dan maar als enige man meedoen. Vintagestore is geweldig, zeker als liefhebber van jaren 80 stropdassen!

VintageLover said...

wat een leuke reacties!

volg ons ook op

http://vintagestore-lover.blogspot.nl

Veerle Lesecque said...

Tuurlijk wil ik meedoen en fan ben ik al een tijdje :-)

Silke said...

Ooh hier wil ik wel mijn kans voor wagen :) Ik ben fan (ook op facebook)!

anoek said...

Ik die graag mee, ben fan geworden

Anonymous said...

ik ben FAN!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires