logo melissa milis

Een fijne chiro-bende en een ode aan Denske.



Ik herinner mij de dag dat Charlotte ("Denske" voor al de chiro-vriendinnen) werd begraven, ik had die dag zelf een huwelijk op mijn planning en hoe groot dat verschil ook was, zo eerlijk was die dag en het leven ook. Geluk en verdriet staan elke dag zo dicht bij elkaar en ik heb die dag niet alleen het huwelijk dat ik moest vastleggen met mijn volledig hart opgenomen, ook dat verhaal over het meisje uit Voortkapel dat uit het leven stapte, was die dag een beetje bij mij. Ik kende Charlotte zelf niet, wel enkele van haar kennissen en vriendinnen.



Enkele weken later kreeg ik van Stien, een vriendin van Charlotte een mailtje met de vraag of ik haar en haar vriendinnen wou vastleggen, als mooie herinnering aan hun vriendschap en of we misschien ook hun overleden vriendin Denske bij in de shoot zouden kunnen betrekken? Dat deden we dit weekend... een gekke bende bij elkaar al die chiro-meisjes maar oh-zo lief, zo herkenbaar ook en zo ontzettend vol van dat meisje dat ooit elke zondag naast hun stond...

Bekijk heel de reportage hier.

Liefs,
Melissa
at 9:25 PMComments (2)

2 comments :

Kaatje1010 said...

Prachtig!!! Je hebt er een hele mooie herhinnering van gemaakt!

Eefje said...

Wat een mooie foto's, en ook mooi beschreven hoe geluk en verdriet zo dicht bij elkaar staan.

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires