logo melissa milis

GIVEAWAY: old red barn



Wat kan je winnen?

Milk Paint aangeboden door Old Red Barn!

Milk Paint of caseïneverf is een poeder, 100% natuurlijk en al duizenden jaren oud. Het werd reeds gebruikt in Egyptische piramides en in grotschilderingen. In de Verenigde Staten wordt het al jaren toegepast op meubels, muren, schuren … Op schuren zie je het vaak terug in een rode kleur, ‘Old Red Barns’. Miss Mustard Seed’s Milk Paint bevat melkeiwit (caseïne), kalk, klei en natuurlijke pigmenten.

Met Milk Paint kan je verschillende effecten bereiken, van een strakkere en egale tot een brocante of verweerde uitstraling. Wanneer je Miss Mustard Seed’s Milk Paint aanbrengt op geverfde meubels of meubels in vernis of was, zal de verf op enkele plaatsen loslaten. Zo krijgen je meubels een natuurlijk brocante uitstraling!

Aangebracht op een poreuze of onafgewerkte ondergrond, zal Miss Mustard Seed’s Milk Paint in het hout trekken en later niet meer loslaten. Het resultaat is niet verweerd, maar egaal. Wil je die gelijkmatige en strakkere uitstraling ook op reeds afgewerkte meubels, dan voeg je een hechtmiddel (de ‘bonding agent’) toe aan de verf. Je meubel opschuren of in de grondlaag zetten, is dan ook niet nodig.

Voor meer informatie over dit product kan je kijken op de site van Old Red Barn!




Hoe kan je winnen?

- like de FB pagina van Old Red Barn
- hieronder een comment achter laten met je favoriete kleurtje uit het gamma + vermelding van waar je deze GA deelt (FB, twitter, blog, telkens 1 extra kans!)






We kiezen een winnaar op 07 april 13!


Veel succes
Melissa
at 2:53 PMComments (11)

11 comments :

Nancy De Poorter said...

Jaja, ben ik de eerste? Dag buurvrouw! Ik denk dat de groene kleur Boxwood mijn favoriet is. Ik deel dit event op facebook. Dat er maar velen mogen deelnemen, ook al vermindert dat mijn winkans, maar dat heb ik er graag voor over :-)

Milou Geurten said...

Heej Melissa! Echt een leuke give-away! Ik hou wel van die verweerde look en was van plan om een kastje te schilderen voor bij de ceremonie en/of receptie van mijn huwelijk volgend jaar ;) I love de kleur Kitchen Scale :) Ik deel deze GA op fb ;) xx

Hanne said...

Oh super give away!! Ik hou wel van de kleur French enamel! Zou ook super van pas komen om mijn mubeltjes op te knappen! Ik deel op Facebook! Hanne

Veerle Lesecque said...

Kitchen scale is mijn absolute favoriet! Ik deel op fb :-)

Unknown said...

Hallo Melissa

Wat een zalige give-away! Ik deel'm op Facebook en volg ineens Old Red Barn op Pinterest :)

Ziet er allemaal super mooi uit, ik krijg zin om mijn huis opnieuw in te richten!

Mustard seed yellow is mijn favoriet!

ps: binnenkort zie ik de Amerikaanse Old Red Barns in het echt, jeej :)

Groetjes, Evi

Unknown said...

Leuk, zo'n give away! Ik ben eens gaaan snuisteren op de site van Old Red Barn en deze kleur: http://oldredbarn.be/nl/22-mustard-seed-yellow.html vind ik de leukste...

IK deel dit nog eventjes op FB...

Nadia2270 said...

Oei, die 'unknown' was ik ;-)

emmel-prutsemieke said...

Ah zo doe je dat, ik wil het heel graag eeens toepassen op een oud schattig kastje. Ik deel op FB

Marie said...

Waaaauw, zo tof! Dan ga ik voor mustard seed yellow! Ik deel op facebook en Twitter!

PetraN said...

Super give-away! Ik ga voor de kleur 'Linen', zo mooi zacht.
Ik deel op FB en Twitter. :-)

Maaike said...

Ik vind typewriter wel een leuke naam en ben benieuwd wat ik met deze kleur allemaal kan...

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires