logo melissa milis

Marije + Maarten | a wedding in Italy (Radicondoli)

Marije en Maarten vroegen me hun huwelijksweekend in Toscane vast te leggen, ze hadden er 2 prachtige vakantiehuizen gehuurd om hun huwelijk te vieren en de beste vrienden en familie zouden langskomen en er samen met hun een prachtig weekend van maken. We hadden het geluk om hun heel dat weekend te mogen volgen, vanaf de aankomst van de gasten, het echt Italiaans dinner bij "la mamma" en haar dochters op vrijdag tot de first see op zaterdag, de ceremonie (op de mooiste locatie ooit, je zal het zien) en de avondportretten. Het dinner was er eentje op een prachtige setting, met de mooiste decoratie en zonsondergang die je ooit gezien hebt. Dat het een stevig feestje werd moet ik je niet vertellen... Ik ben zo gelukkig dat ik al deze mooie plekken mag bezoeken voor mijn werk en de schoonheid van de liefde daar mag vastleggen!



>> bekijk nu de fotoreportage of het filmpje!

Veel liefs,
Melissa
at 3:49 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires