logo melissa milis

Engaged 2013

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Judith en Janina met de vraag of ik wou meedoen aan de trouwbeurs "ENGAGED" (ik hoor jullie al denken, trouwbeurs, dat is toch zoiets belachelijks met lelijke juwelen, mottige bruidsjurken en vies veel verkopers?) Neeeuh, deze niet! Dit evenement is een verfrissend en nieuw initiatief dat zal doorgaan in de oude lijmfabriek van Delft met enkele fijne vendors die kwaliteit en stijl heel hoog in het vaandel dragen. Uiteraard wou ik zelf ook heel graag meedoen die 5e oktober maar omdat ik dan nog een huwelijk op het programma heb, kan ik jammer genoeg niet deelnemen (volgende keer misschien?)



Wil je meer weten over dit evenement, bezoek dan zeker eens hun website of bekijk alvast enkele van deze leuke foto's van hun promoshoot (met die jurk kan het al niet mis, woops, verraden - dat was ook mijn trouwjurk enkele weken geleden!)








Veel liefs,
Melissa
at 1:01 PMComments (1)

1 comments :

Milou said...

Hihi grappig! Hier heb ik kaarten voor gewonnen ;)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires