logo melissa milis

Onze trouwfoto's en film.

Het is moeilijk in woorden te brengen wat een huwelijk met je doet. Eerst ben je euforisch over die verloving en daarna begint al het plannen, zo spannend en leuk... maar dan komt het moment dat je het beu bent en dat het EINDELIJK die trouwdag mag zijn. Vooral de laatste week is formidabel afzien vonden Jan en ik maar toch, dan sta je daar en is het eindelijk zover. In woorden brengen kan ik het niet dus is het beter als ik jullie de foto's en film van onze trouwdag gewoon maar even geef - jullie hebben nu wel lang genoeg gewacht... :-)




Onze trouwfoto's kan je hier bewonderen en onze trouwvideo hier!



Veel liefs,
Melissa


PS. en meer over dat up-en-down gevoel van huwelijken plannen en DIY wedding stuff later - ik voel me nu al een beetje een PRO ;-)
at 4:45 PMComments (6)

6 comments :

Karen. said...

laat ik nog even herhalen dat het fantastisch was, ook voor de gasten :) ik had een best-day-ever!!

melissamilis said...

De blauwe teen even over het hoofd gezien dan... haha. En ik had de beste gasten ooit hoor Karen ;-)

JolienLaenen said...

Hoe je mij op een doodgewone donderdagochtend tranen in de ogen kan bezorgen... (en over mijn wangen)
Het leek een prachtige dag!

De Zuster Van said...

Zowel de foto's als de film zijn prachtig, heel sfeervol. Echt iets om te koesteren!

Juf Eefke said...

zéér schoon, amai!
Fijn dat we op deze manier ook kunnen meegenieten van jullie dag ;)

Linde said...

Wauw, het zag er prachtig uit! Een dag om de rest van je leven te koesteren...

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires