logo melissa milis

KINFOLK gathering - SEP 13 | Antwerp

Op den boerenbuiten wonen heeft zo zijn voordelen (niet veel, maar toch, er zijn er, denk ik?) maar ik heb toch vaak spijt dat ik in geen grootstad als Antwerpen ben gaan wonen soms (vooral als we gaan eten en ik al die lekkere geuren en kleuren zie voorbij wandelen/vliegen als ik dan toch in A ben) maar hey met een bouwplan voor Blauberg, kan ik niet echt meer terug nu hé?



Bezoekjes aan Antwerpen daarentegen kan altijd. Zeker als ik zie dat de volgende Kinfolk bijeenkomst in de Milisstraat is, kan ik toch niet langer twijfelen. Dus zondag stond ik daar op de fijne bijeenkomst potten te vullen met lekkere marmelade, groentjes en vooral eigenlijk foto's te nemen van deze fijne dag en lieve mensen. Ik heb genoten en ga beslist nog eens terug!

Hier kan je mijn fotoverslag vinden!



ps. en dat ik A nog niet beu ben bewijs ik vanavond: JBC en Belmodo, here I come.

Veel liefs,
Melissa
at 1:40 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires