logo melissa milis

A new path in life. {Eline+Stijn}

Zoals ik eerder al vermelde ben ik sinds de zomer gestart met het fotograferen van een nieuw koppeltje Eline & Stijn en hun zwangerschap. Om de twee weken spreken we af voor een nieuwe foto en ondertussen zitten we al aan week 29. Een beetje zoals de reeks met Mieke & Jeroen maar dan om de twee weken dus.

Om zeker te zijn dat alles oké was met het kindje, hebben we gewacht om de resultaten van de shoots online te zetten. Ook willen we het geslacht van het kindje nog niet prijs geven dus zullen enkele foto's pas in december verschijnen, na de geboorte.

Toch wil ik jullie nu al twee beelden uit de reeks tonen, gewoon omdat ik zo blij ben om Eline & Stijn te leren kennen. Ik heb nog maar zelden een koppel gezien dat zo goed op elkaar is ingespeeld. Eline heeft het namelijk moeilijk op dit moment om haar emoties (omwille van de zwangerschap) onder controle te houden & terwijl is Stijn ook hun woonst aan het opknappen, stress alom dus. Toch blijven die twee zo kalm en lief voor elkaar. Prachtig om te zien. Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik onder de indruk ben van de emoties die er bij mezelf vrij komen als ik dit koppeltje en hun kleintje zie groeien, in alle opzichten. Ik heb al enorm met hun meegeleefd en voel ook wel dat we allebei als koppels op dezelfde golflengte zitten! Dat is natuurlijk enorm fijn.

Jan is voor dit project ook steeds aanwezig want hij legt de shoots vast op camera! Ik ga proberen om er achteraf ook een klein filmpje van te maken :-)

Veel plezier met de twee teasers (de tekst houden we met opzet onleesbaar omwille van privacy redenen maar ik denk dat de beelden nu wel voor zich spreken :-)) Het gaat om week 22 en week 28! Binnenkort verschijnen er misschien nog wel eens een paar maar pas in december krijg je ze dus allemaal te zien :-)






Veel liefs & fijne dinsdag!
Melissa
at 11:14 AMComments (6)

6 comments :

Anonymous said...

Ah ik ben gek van die reeksen.

Heb jij die leuke wolkjes gemaakt? Super!

Veel fun in ieder geval met de verdere shoots ;-)

melissamilis said...

De wolkes zijn idd zelfgemaakt (die naaicursus die ik gestart ben is dus zeker al voor iets goed geweest ;-))

Bedankt !

Melissa

eline vh said...

bedankt melissa :)
het buikverschil tussen week 22 en 26 is wel GIGANTISCH. stijn gaat mij het ziekenhuis in kunnen rollen

melissamilis said...

Hoi Eline,

Ja hé, ik zei gisteren ook al tegen Jan, maar is wel normaal! op een bepaald moment gaat dat in stijgende lijn, maar naart schijnt als de baby inzakt de laatste weken blijft het gewoon en lijk je zelfs magerder ;-)

Het gaat zo snel gaan, geniet er maar van X

Imelda said...

Leuk gedaan! Moet volgens mij echt tof zijn om na je zwangerschap zo'n foto reeks te hebben.

Lila said...

Dat wordt weer een leuke reeks! Als ik ooit zwanger ben, weet ik je te vinden :)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires